Wat is er?

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-02 10:37

Dima_2005

T.net-verslaafde

Topicstarter
In een uur tijd is de site al 3 keer down gegaan???
Wat gebeurt er met mijn favoriete site :(

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Money for nothin' and your chicks for free

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-01 17:06
oh, ik dacht dat het bedrijfsnetwerk hier lag.
Normaal is tweakers.net gewoon toegankelijk en nu krijg ik steeds access denied :S

...less is more

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
12-12-2007 De afgelopen dagen kregen we een aantal smsjes waarmee Nagios ons probeerde te vertellen dat er iets mis was met de webservers, de load sprong opeens omhoog naar 20 of nog hoger waardoor ze onbereikbaar werden. Gisteren kwamen we erachter dat er niets mis was met de webservers, zoals we eigenlijk al dachten, maar dat onze laatste, nieuwe, hippe, ganz geile fileserver er af en toe het bijltje bij neergooit.
Na enig zoekwerk kwamen we erachter dat we last hebben van deze bug. Om last van deze bug te hebben moet je aan een aantal randvoorwaarden voldoen, meer dan 4GB geheugen: check, 64bits kernel: check. Adaptec raid: check.
Oftewel: die raidcontroller loopt te bokken. En vandaag wat erger dan gisteren, want vandaag kapte 'ie er helemaal mee. Er staan in de bugreport wel een aantal semi oplossingen die we op dit moment achter de schermen aan het bespreken zijn om te zien welke oplossing ons probleem op zal lossen.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Niks aan de hand en gevalletje search :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Dit topic is gesloten.