[Outlook 2003] DataFields van taken

Pagina: 1
Acties:

• J_Davelaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-04 10:27
Ik ben bezig met het customizen van de Outlook Vandaag pagina. Ik zou hierbij ook graag de gegevens die weergegeven worden bij een taak uitbreiden. Dit is de code die Outlook daar zelf voor gebruikt.

Ik wil hier dus ook een veld bij maken met de categorieën waarbij een taak hoort. Ik kan echter nergens uitvinden of hier een datafield voor is en of ik deze aan zou kunnen maken. Ik heb al geprobeerd zelf naam te gokken maar daarmee kom ik er niet (namen als Category, Categories en in het NL natuurlijk). Bij MS kan ik niets ander terugvinden dan een whitepaper over het aanpassen voor Outlook 2000. Maar hierin staat ook niets over het gebruiken van extra velden.

HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<TABLE border=0 name="TaskCol" cellspacing=0 id=TasksLiveTable datasrc="#TaskList" width=100% style="display:;">
    <TBODY> 
        <TR>
        <TD width=1px>
            <INPUT TYPE=checkbox DATAFORMATAS="Text" DATAFLD="Complete" height=20px>
        </TD>
        <TD width=1px>
            <DIV DATAFLD="Importance" DATAFORMATAS="html" class=TaskImportance></DIV>
        </TD>
        <TD>
            <DIV DATAFLD="Subject" DATAFORMATAS="html" class=TaskSubject></DIV>
        </TD>    
      </TR>
  </TBODY>
</TABLE>

Een veld heb ik trouwens wel gevonden; "Complete". Er moeten er dus volgens mij wel meer zijn, maar welke?

Was ik maar een punt dan was ik het einde