Een tijdje geleden heb ik een Jetway Radeon HD3850 gekocht. Ik had echter vaak problemen met deze kaart mbt de beeldweergave, het beeld trilde soms.
Vaak houdt het trillen op als ik op de knop 'auto' op mijn monitor gedrukt heb, maar het komt dan vaak na een tijdje weer terug. Ook zijn de letters soms waziger dan het hoort te zijn.
Dus mijn 'oude' 8800GTS er weer in gezet waarna het probleem opgelost was.
Nu heb ik sinds gisteren mijn HD3870 binnen, en ik heb weer hetzelfde probleem. Mijn scherm is een Acer AL1916WAs met VGA aansluiting die dmv een dvi -> vga convertor verbonden is met de videokaart.
Wat ik al geprobeerd heb:
- andere refreshrate
- andere DVI -> VGA connector
- ATI CC meerdere malen gereset
Complete specs:
- Intel E2140 @ 3.2GHz
- Asus P5K-SE
- Chieftec Smart 450W
- 2x 1024MB PC6400 DDR TakeMS
Deze drie dingen helpen echter geen van allen. Iemand die bekend is met dit probleem, of iemand die weet hoe het op te lossen is?
Alvast bedankt!
Vaak houdt het trillen op als ik op de knop 'auto' op mijn monitor gedrukt heb, maar het komt dan vaak na een tijdje weer terug. Ook zijn de letters soms waziger dan het hoort te zijn.
Dus mijn 'oude' 8800GTS er weer in gezet waarna het probleem opgelost was.
Nu heb ik sinds gisteren mijn HD3870 binnen, en ik heb weer hetzelfde probleem. Mijn scherm is een Acer AL1916WAs met VGA aansluiting die dmv een dvi -> vga convertor verbonden is met de videokaart.
Wat ik al geprobeerd heb:
- andere refreshrate
- andere DVI -> VGA connector
- ATI CC meerdere malen gereset
Complete specs:
- Intel E2140 @ 3.2GHz
- Asus P5K-SE
- Chieftec Smart 450W
- 2x 1024MB PC6400 DDR TakeMS
Deze drie dingen helpen echter geen van allen. Iemand die bekend is met dit probleem, of iemand die weet hoe het op te lossen is?
Alvast bedankt!