Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wii op beamer aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 10.004 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Nintendo Wii die ik wil aansluiten om mij Acer P1265 beamer.

Mijn beamer heeft de onderstaande aansluitingen:
VGA (D-sub)
DVI
S-Video
Composiet

Is het verstandig om hem aan te sluiten om S-video of bijvoorbeeld een Wii kabel kopen VGA gaat?
Ik heb helaas geen component op mijn beamer zitten anders had ik dat wel gedaan.

Ik hoop dat er iemand is die mij hier eindelijk een goed antwoord op kan geven.

Ik plaats deze post omdat er al heel veel Wii topics zijn alleen niet over het aansluiten van een beamer.

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-11 20:53
Gewoon een s-video naar component-kabeltje kopen, lijkt me niet zo'n groot probleem. VGA gaat niet werken, want er komt geen VGA uit je Wii. Heb je dat kabeltje trouwens niet bij je beamer gekregen? Meestal krijg je dat soort dingen er gewoon bij.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen component op mijn beamer.
Dan gaat een s-video naar component toch niet werken?

Ik heb standaard een Wii naar Composiet kabel (RGB).

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:19

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Moet dus een component naar s-video kabel zijn, is een typo :P ;)

Xbox Live ID:Notna8310

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09 21:41

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Wat is dan het probleem? Gewoon het gele composiet kabeltje in je beamer drukken.

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

Verwijderd

Topicstarter
Gele kabel in de beamer kan inderdaad ook.
Maar dit geeft volgens mij niet het optimale resultaat.

S-video geeft toch beter beeld?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 12:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Op de onderstaande link verkopen ze Wii kabels die rechtstreeks naar VGA gaan.

http://www.vdigi.com/inde...n=com_virtuemart&Itemid=1

Zou dit iets zijn om mijn beamer op aan te sluiten

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-11 19:09

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas is dit alleen vergelijking van composiet en component.

Is het verstandig om een Wii kabel te kopen naar component en deze om te vormen naar een signaal wat mijn beamer aankan?

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
Misschien een rare vraag, maar heb je het überhaupt al geprobeerd met de composiet kabel? Ik heb mn wii nog steeds aan die kabel hangen (en nee, het is geen 37cm CRT tv'tje)

[ Voor 4% gewijzigd door Rigi op 12-12-2007 13:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik inderdaad, alleen als het beter kan kan natuurlijk graag beter.
En als dat voor weinig geld kan dan is dat mooi meegenomen.

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
de Nintendo Wii heeft toch een HDMI uitgang? er zijn HDMI -> DVI kabels verkrijgbaar

* Beerkeeper heeft zijn playstation 3 aangesloten via hdmi -> dvi op de samsung 205BW :) alleen geluid extern laten lopen

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-11 13:43
Nee, die heb ie niet. Heb hier me wii met component aan me 215TW hangen, beeld is toppie ^^

Verwijderd

Probeer nu de WII aan mijn Panasonic PT AE700 te hangen maar krijg geen beeld. De set up is als volgt:
WII => standaard meegeleverde aansluiting naar versterker Denon 1905 => wit geel rood naar versterker => versterker svhs naar beamer. Ik krijg nu wel geluid maar geen beeld. Wat is het probleem? Ik dacht dat dit gewoon zou werken?

• TroaS
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-07-2024
Lijkt misschien een beetje topic schoppen, maar dat is het niet. Ik loop namelijk al een maandje met het idee om een Wii aan te schaffen, die ik naast mijn pc aan de beamer hang.
Nu is de aansluiting zelf geen probleem, maar mijn vraag is: hoe krijg ik ooit de sensorbalk die onder mijn beamerscherm gekoppeld aan de Wii, die zo'n 4 a 5 meter verderop staat? Hoe lang is de meegeleverde kabel hiervoor? Kan ik die verlengen? Welke aansluiting is het eigenlijk?
Ik kan op deze vragen nergens een antwoord vinden op internet, en ik ken niemand die een Wii heeft om het te gaan bekijken.

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

E-Vix

Nu met sneeuw!

Die sensorbalk is niets meer dan een paar IR ledjes die stroom krijgt van de Wii. Er wordt verder geen data uitgewisseld. Je kan de kabel doorknippen en er een accu aan hangen, of je kan zelfs balken kopen met een ingebouwde batterij.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

http://www.amazon.com/gp/product/B000W90Q3K

of deze:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6994

En dit kan je echt wel vinden. Origineel is hij 10 feet.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• uname -r
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-07 08:01
Draadloze sensorbar aanschaffen bij de bartsmit.

• TroaS
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-07-2024
Ok mensen, heel erg bedankt. Nu snap ik ook waarom ik niks kon vinden: ik dacht dat de sensorbar voor data was. Daarop zoeken kan dan natuurlijk ook niks opleveren.
Pagina: 1