Dit is echt een persoonlijke vraag vind ik, en hangt helemaal van je situatie af..
maar mijn vrienden breken zovaak hun beloften, niet eens alleen tov mij.
Beste vriendin bv, we hadden beloofd nooit te gaan snuiven. nou ja, zij beloofde mij het.
ik vind niet dat je zo'n belofte kan maken, je weet nooit hoe je leven loopt, en nja dat
zei ik haar ook.
goed, anyway, als ze het nou van plan was om uit te proberen ofzo, dan nja vind ik het niet
meer dan redelijk als er met me gepraat wordt.
gezegd, of gevraagd 'wat vind je ervan'.
heb zelf t nodige meegemaakt op drugsgebied, van verschillende kanten ermee geconfronteerd. maar neeh hoor, ze zei niets maar met 4 andere vrienden van ons deden ze t gewoon. lekker, zat ik dan met mn 5 beste vrienden en beginnen zonder waarschuwing spiegels te zoeken ed...
Ze hebben me zo enorm gekwetst, ik heb het geprobeerd om onder woorden te brengen, het uit te leggen, maar volgens mij is het niet gelukt. ze hebben mijn vertrouwen enorm beschadigd. Als ze nou ff de moeite hadden genomen het te melden, dan had k r niet echt problemen mee gehad. immers, wat zij doen doen zij, en niet ik. maar ach, c'est la vie
denk ik.
heeft niet echt iets met n belofte te maken,
eigenlijk alleen vanaf de kant van mn beste vriendin af...
maar ook.. gewoon.. kleine dingetjes..
afspraken niet afzeggen maar gewoon niet
op komen dagen...
beloven dit te doen, toch niet doen...
hoeveel waarde hechten jullie aan beloften, afspraken?
hoe vatten jullie het op als iemand een afspraak niet nakomt?
maar mijn vrienden breken zovaak hun beloften, niet eens alleen tov mij.
Beste vriendin bv, we hadden beloofd nooit te gaan snuiven. nou ja, zij beloofde mij het.
ik vind niet dat je zo'n belofte kan maken, je weet nooit hoe je leven loopt, en nja dat
zei ik haar ook.
goed, anyway, als ze het nou van plan was om uit te proberen ofzo, dan nja vind ik het niet
meer dan redelijk als er met me gepraat wordt.
gezegd, of gevraagd 'wat vind je ervan'.
heb zelf t nodige meegemaakt op drugsgebied, van verschillende kanten ermee geconfronteerd. maar neeh hoor, ze zei niets maar met 4 andere vrienden van ons deden ze t gewoon. lekker, zat ik dan met mn 5 beste vrienden en beginnen zonder waarschuwing spiegels te zoeken ed...
Ze hebben me zo enorm gekwetst, ik heb het geprobeerd om onder woorden te brengen, het uit te leggen, maar volgens mij is het niet gelukt. ze hebben mijn vertrouwen enorm beschadigd. Als ze nou ff de moeite hadden genomen het te melden, dan had k r niet echt problemen mee gehad. immers, wat zij doen doen zij, en niet ik. maar ach, c'est la vie
denk ik.
heeft niet echt iets met n belofte te maken,
eigenlijk alleen vanaf de kant van mn beste vriendin af...
maar ook.. gewoon.. kleine dingetjes..
afspraken niet afzeggen maar gewoon niet
op komen dagen...
beloven dit te doen, toch niet doen...
hoeveel waarde hechten jullie aan beloften, afspraken?
hoe vatten jullie het op als iemand een afspraak niet nakomt?