Toon posts:

handige tips voor dit systeem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga vanavond dit systeem in elkaar zetten
abit be6-2
celly2 600
maxtor 30,7 gb (5400)
128mb pc133
sblive 1024
asus v7100 T
aopen hx-08
hp 8250i (is op dit moment ook de gewone cd speler ivm het later kopen van een dvd)
msi ms-6905 master
golden orb

Zijn er punten waar ik op moet letten bijvoorbeeld bios instellingen ofzo of jumpers die ik moet verzetten? Zijn er misschien ook drivers die ik gelijk moet vernieuwen?

THNX

Verwijderd

Het pci-slot naast je agp-slot als laatste opvullen met een kaart, dat wil nog wel eens problemen geven, voor de rest moet het wel goed gaan denk ik. De handleiding van je mobo wel ff lezen tijdens het in elkaar knutselen.

HP fikker kun je beter weggooien, maar dat is meer mijn mening en is nergens op gebaseerd, alleen dat dat kutkreng bij mij heel veel cd's verneukt heeft.

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Misschien ook goed voor je systeem: zorg ervoor dat je tijdens het bouwen en friemelen je eigen geaard hebt :) (b.v. met een speciaal polsbandje die je aan een kaal stukje metaal van de pc-kast klemt)
een 'gezonde' tip voor de peesee dus :)

Verwijderd

Luister naar the first ikke de pc is al gevoelig voor schokjes die wij niet voelen.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

EEEHMM, heb wel nog een vraagje. Waarom een 5400RPM schijfje en geen 7200RPM schijfje?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:48

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ja, ik merk echt veel verschil tussen mijn vorige hd (8,4 GB 5400 rpm) en mijn nieuwe hd. ( Maxtor DiamonMAX 40,9 Gb 7200 rpm) :)

Whatever.

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:20
over dat aarden van jezelf: ik zal het niemand afraden maar ik ben daar zelf echt veel te lui voor en ik heb nog nooit problemen gehad.

hmm als ik mezelf perse wil aarden (zodat ik makkelijker geelektrocuteerd kan worden) pak ik wel gewoon met mn ene hand de kast vast en met de andere douw ik de kaart erin.
Pagina: 1