Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

N95 8GB Navigatie Vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 1.984 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Op de N95 8GB zit standaard 8GB, dus zonder los sd kaartje of wat dan ook...
Hoe krijg ik hier TomTom op of Route66? Normaal gesproken zet je dat op je sd kaartje en schuif je die in je telefoon en begint hij vanzelf met installeren maar hoe moet het bij de N95 8GB versie?

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-11 09:39
Oeh.... so close....

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kon daar niet veel info vinden over hoe ik het erop moet zetten, of heb ikw at over het hoofd gezien?
Op die topic wordt niets uitgelegd over het erop krijgen van TomTom ofso... nogmaals op de 8GB versie van de N95 zit geen SD luikje (is intern dus)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 01:56 ]

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-11 09:39
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 01:52:
[...]

Ik kon daar niet veel info vinden over hoe ik het erop moet zetten, of heb ikw at over het hoofd gezien?
Ik refereerde eigenlijk meer naar de topic waar jij je vraag eigenlijk moest posten.
Simpel voorbeeld: als 1 op de 5 posts een vraag was over de N95-8gb, dan hadden we nu 1000 topics gehad met eenzelfde onderwerp.

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Verwijderd

Topicstarter
Xardas schreef op woensdag 12 december 2007 @ 01:56:
[...]

Ik refereerde eigenlijk meer naar de topic waar jij je vraag eigenlijk moest posten.
Simpel voorbeeld: als 1 op de 5 posts een vraag was over de N95-8gb, dan hadden we nu 1000 topics gehad met eenzelfde onderwerp.
Ja je hebt gelijk sorry

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

daarbij lijkt het aan de manier van vragen er niet op of je route66 of tomtom gekocht hebt,
dus advies hier over willen veel mensen niet geven omdat het verboden is.

Tha

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Hoezo? TomTom moet je via CD op een SD kaartje of tomtom installeren (de maps iig), hoe krijg je die dan in je N95?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Toch maar in het N95 topic posten:

Nokia N95 (8GB) - Deel 8

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.