Router beheer onbereikbaar.

Pagina: 1
Acties:

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Situatie:

Computer ( 192.168.1.1 )
Router ( 192.168.1.254 )

Het probleem:

Na het toevoegen van wat ports aan mijn router heb ik de browser uit gedaan zonder uit te loggen van mijn router wat ik normaal altijd doe. Nu wil ik terug op mijn router inloggen doormiddel van http://192.168.1.254/ maar is deze onbereikbaar via mijn browser. Hierna heb ik mijn cookies, temps, cache.. etc geleegd van de browser maar is de adres van mijn router nog steeds onbereikbaar. Hieropvolgend heb ik mijn hele browser gereset tot geen effect.

Het kern van het probleem: als ik mijn router ( 192.168.1.254 ) pinged, dan reageert deze wel gewoon. Typ ik de IP in mijn browser dan gebeurt er niets! Kortom, erg vervelend probleem dus.

Weet iemand enig oplossing op deze situatie? Tips? Iemand eerder deze situatie mee gemaakt?

Bedankt!

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Router uit en weer aan zetten ?

Gebeurd wel eens bij verschillende routers. SMC had er ook een handje van. Inmiddels met nieuwere firmwares niet meer.

[ Voor 66% gewijzigd door raymonvdm op 11-12-2007 23:12 ]

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:58
Probeer eens een Telnet sessie op te zetten.

Telnet 192.168.1.254

Even inloggen, vanaf daar kun je waarschijnlijk configs resetten en dat soort zaken. Of gewoon een zachte reboot geven ipv een harde.

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
raymonvdm schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 23:11:
Router uit en weer aan zetten ?

Gebeurd wel eens bij verschillende routers. SMC had er ook een handje van. Inmiddels met nieuwere firmwares niet meer.
Dat ik daar zelf niet even op gekomen ben. 8)7

Hij doet het weer, bedankt!