Toon posts:

Intercom tool

Pagina: 1
Acties:
  • 397 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee in welke groep ik dit moet posten dus hier maar een try.
Ik zoek het volgende (na me al suf gezocht/gegoogled/ge-wat-dan-ook te hebben, en dat al een hele lange tijd...)
Ik zoek een kleine software tool draaiend op de achtergrond en die gedurende het indrukken van een hotkey een audiobron-naar-keuze opent en doorstuurt naar een audio-uitgang-naar-keuze.
Ik wil dit gebruiken als een intercom mogelijkheid. Ik gebruik een m-audio firewire 410 en maak gebruik van ASIO drivers. De software mag niet al te veel cpu power in beslag nemen.
Voorbeeld kan zijn: gedurende het drukken op de ctrl-toets wordt de microfoon input van de laptop gerout naar audio output 5/6 van de m-audio. Get the idea??

Wie-O-Wie helpt ??

• kunnen
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Teamspeak/ventrilo waarbij je zelf tweemaal inlogt?

Dan hoor je jezelf dus praten, sluit je luidspreker aan op je audio-uit en voila.

[ Voor 3% gewijzigd door kunnen op 11-12-2007 23:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het moet in dit geval op 1 machine, en 2 versies te gelijk gaat niet, tenminste ventrilo niet

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:03

Geckoo

Good news, everyone!

dan gebruik je toch EN ventrilo EN teamspeak?
2 verschillende programma's naast elkaar, wel zorgen dat je verschillende hot key's assigned :D :D

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Verwijderd

Topicstarter
Dan heb ik ondertussen al 2 programma's aan het draaien en, als ik niet aan een netwerk hang, een server voor ventrilo/teamspeak als derde... nee bedankt. Ik zoek een oplossing, geen lapmiddelen ;-)
Er moet toch iemand eerder zijn geweest die dit wilde ?
Kom op.. wie-o-wie helpt ??