Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Office 2007 (Home & Student) NL - Engelse GUI

Pagina: 1
Acties:
  • 1.206 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag mijn Office 2007 (NL) ook met een Engelse interface willen hebben en heb al gezien dat je met een taalpakket verschillende talen kan gebruiken binnen Office:
http://office.microsoft.com/nl-nl/suites/HA102113681043.aspx

Het schijnt ook als je bijvoorbeeld het NL taalpakket koopt, dat daar ook de talen Nederlands, Engels, Frans en Duits bijzitten.
http://office.microsoft.com/nl-nl/suites/HA102113701043.aspx

Het is echter niet duidelijk of ik mijn GUI ook kan aanpassen naar die talen. Dus is het de moeite waard om 25 euro uit te geven voor een NL taalpakket om zodoende ook een Engelse interface te krijgen of gaat dat allemaal niet werken?

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

http://office.microsoft.c...3.aspx?pid=CL101732621043

Vraag nr 3 bij "Algemene informatie" levert je antwoord:
Wat is het verschil tussen een Office-taalpakket en het Multi-Language Pack?

Een Office-taalpakket biedt gebruikers of organisaties de mogelijkheid om een gelokaliseerde gebruikersinterface en gelokaliseerde taalprogramma's voor één extra taal toe te voegen. Ze kunnen dan eenvoudig overschakelen van de standaardtaal van hun 2007 Microsoft Office-installatie naar de andere taal en andersom. Het Multi-Language Pack, een taalpakket voor meerdere talen, biedt gebruikers of organisaties de mogelijkheid om voor maximaal 37 verschillende talen gelokaliseerde interfaces en taalprogramma's toe te voegen aan de 2007 Microsoft Office-basisinstallatie.

-- == Alta Alatis Patent == --

Verwijderd

Ik heb precies dezelfde vraag als de TS, maar dan voor de Enterprise NL versie! Volgens de link worden inderdaad Engels, Frans en Duits meegeleverd. Eén van deze talen zou je naast NL taal moeten kunnen installeren. Volgens de site van MS geldt dat zowel voor zaken als de spellingscontrole alsmede de GUI. Helaas staat op de MS site alleen dat het kan, maar vervolgens niet hoe dat moet. Ik zou graag de Engelse GUI willen hebben naast de NL GUI.

Ik heb de installatie DVD (of CD) er al bijgepakt om te kijken of er nog extra installatiemogelijkheden zijn, maar volgens het lijstje heb ik inmiddels alles mbt de taalpakketten geinstalleerd. Volgens andere bronnen dien ik in het office hulpprogramma menu te kiezen voor de taalinstellingen. Ik heb hierin twee tabbladen, namelijk "bewerkingstalen" en "info over taalinstellingen". De laatste is alleen een overzicht waar ik niets in kan veranderen, bij de eerste heb ik gekozen voor de ingeschakelde bewerkingstalen "engels (VS)(beperkte ondersteuning)" en "Nederlands". De primaire taal staat op Engels. Dit is helaas niet voldoende om de GUI op Engels te krijgen.

Mijn vraag: is het mogelijk om met Office 2007 Enterprise NL een Engelse GUI te krijgen zonder een taalpakket te moeten kopen en zo ja, hoe?

Verwijderd

Goed, een kleine update een een pre-matuur schopje.

Na het installeren van een aantal updates heb ik inmiddels in mijn Office menu in het startmenu naast de MS Office hulpprogramma's ook de MS Office Tools. In beide staat dezelfde taalinstellingen/ language settings. In dit programma is inmiddels een derde (hij staat als eerste tab) tab bijgekomen. Hierin kan ik de setting van de taal voor de menu's veranderen of overnemen van de taal van het OS. In beide programma's heb ik gekozen voor de taal Engels, zowel voor de menu's als de taal van de help. Vervolgens een reboot gedaan, maar dat heeft er nog niet in geresulteerd dat de taal is veranderd. De menu's blijven gewoon in het NL. Heeft iemand een goed idee voor me?

• jaspara
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:07
http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc179091.aspx

Deze al gezien? Ik hoop dat hier de oplossing in staat, ik dacht dat engels al standaard er in zat...

Verwijderd

Nope, nog niet gezien. Ik zal vanavond eens aan de slag gaan met de policies. Dank voor je antwoord.
Pagina: 1