[VISTA] ASUS laptop heeft 'dode' zone midden in scherm *

Pagina: 1
Acties:
  • 545 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb windows vista in combinatie met een asus laptop (f3jc-45c), nu heb ik vaak het volgende probleem:
Ik kan met mijn muis soms geen buttons op een website of gewoon in het menu van laptop niet aanklikken, muis of button werkt dan niet. En het is dan precies in het middelste vak van mijn beeldscherm.
Om een voorbeeld te noemen, als ik mijn laptop afsluit dan krijg ik in het midden van het scherm een menu om je laptop af te sluiten (opnieuw opstarten,afsluiten,slaapstand,afmelden etc.) ik kan dan niks met mijn muis want hij reageert niet, ik moet vervolgens mijn tab en enter toetst gebruiken om mijn laptop te sluiten. Kunnen jullie mij hiermee helpen?
Heb overal gezocht maar nergens dit probleem gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49

nIghtorius

Poef!

bekend probleem. word veroorzaakt door een asus programma.

het atkosd2 onscreen utility van Asus veroorzaakt dit probleem. Ik los dit probleem altijd op door gewoon de ATKOSD2 te deïnstalleren (kun je terugvinden in programma's onder configuratiescherm)

het onzichtbaar rechthoek in het midden is dan weg.

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Met ^

En dan maar wat van de titel gemaakt omdat alleen Vista zo....
nietszeggend is ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nIghtorius schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:11:
bekend probleem. word veroorzaakt door een asus programma.

het atkosd2 onscreen utility van Asus veroorzaakt dit probleem. Ik los dit probleem altijd op door gewoon de ATKOSD2 te deïnstalleren (kun je terugvinden in programma's onder configuratiescherm)

het onzichtbaar rechthoek in het midden is dan weg.
Dan heb ik toch niet goed gezocht blijkbaar, ben je wel erg dankbaar...ergerde me kapot eraan!
Hoop dat het gaat werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 22:11:
Met ^

En dan maar wat van de titel gemaakt omdat alleen Vista zo....
nietszeggend is ;)
Sorry, en bedankt.