Mijn vader belde mij net met een probleem. De windows doet het niet meer en start automatisch op. Uit zijn verhaal begrijp ik een BSoD, waarbij automatic reboot aan staat. Ik wil die BSoD uiteraard graag lezen, misschien zegt dat wat. Die optie uitvinken in my computer gaat hem echter niet worden, want windows wil ook in safe mode niet opstarten.
Ik begrijp via google dat er wellicht iets mogelijk is met wmic.exe, maar je moet dan wel administrator zijn,dus ik vermoed dat dit niet via een dos prompt zou werken? Heeft iemand daar ervaring mee? Ik geloof ook dat wmic.exe standaard niet op XP Home staat, dus dat moet ik dan ook nog fixen, maar goed. Zijn er nog andere opties?
Ik begrijp via google dat er wellicht iets mogelijk is met wmic.exe, maar je moet dan wel administrator zijn,dus ik vermoed dat dit niet via een dos prompt zou werken? Heeft iemand daar ervaring mee? Ik geloof ook dat wmic.exe standaard niet op XP Home staat, dus dat moet ik dan ook nog fixen, maar goed. Zijn er nog andere opties?