Toon posts:

Dode USB-Stick?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben de eigenaar van een Kingston DataTraveler 2.0, de 512mb versie. Tot voor kort had ik er enorm veel plezier van, het was een snelle stick en hij diende als een sleutelhanger.

Nu is dat misschien wel het grote euvel, want sinds vanmiddag wordt hij niet meer correct gezien door Windows. Nee, het ligt niet aan m'n computer (zowel thuis, op school als op het werk geprobeerd).

Nu wordt de USB-stick herkend als een "Removable disk", met 0 bytes aan data.
Verder kreeg ik nog een foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://img144.imageshack.us/img144/7131/err0ron6.png

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Gevalletje prullenbak.

Alle proemn in n drek

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Misschien kan het zijn dat hij op een andere pc nog werkt maar waarschijnlijk is deze ten dode opgeschreven.
Treur niet, 1 gig is tegenwoordig al voor een tientje. ;)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Verwijderd

Topicstarter
Het geld boeit me geen drol, de spullen die erop staan zijn voor mij van levensbelang (schoolspullen).
Is er geen enkele manier om de data nog te redden?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 20:16 ]

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:50
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:15:
Het geld boeit me geen drol, de spullen die erop staan zijn voor mij van levensbelang (schoolspullen).
Is er geen enkele manier om de data nog te redden?
No offense hoor, maar je gaat data die van levensbelang zijn toch ook niet alleen op een USB-stick zetten, maar ook elders op een andere plaats?

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:47
Zeker van iemand die een opleiding in de richting ICT-Beheer doet mogen we dit verwachten? :)

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
mad-dog schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 22:26:
[...]

No offense hoor, maar je gaat data die van levensbelang zijn toch ook niet alleen op een USB-stick zetten, maar ook elders op een andere plaats?
Het klinkt heel rot, maar je heb wel gelijk,

En ik denk ook niet dat je nog veel kan veranderen ofzo op het printje van dat ding,

Je zou nog kunnen proberen om de stick op een usb 1.1 slot aan te sluiten, zal wel niet werken, maar tis te proberen.

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:11
DutchCommando schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 22:28:
Zeker van iemand die een opleiding in de richting ICT-Beheer doet mogen we dit verwachten? :)
Lekker constructief ......... reageer dan niet 8)7

Hmm, wild eje eigenlijk de tip geven opnieuwe een driveletter toe te kennen, maar ik zie dat je al meerdere PC's hebt geprobeerd.

Hier wordt wel data-recovery van USB sticks besproken, maar ik twijfel of dat je gaat redden...

[ Voor 19% gewijzigd door bszz op 11-12-2007 22:44 ]

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:30
Hij klopt niet meer? :+

[ Voor 6% gewijzigd door orange.x op 11-12-2007 22:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
mad-dog schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 22:26:
[...]

Het meeste staat ook gewoon netjes op het netwerk in de school zelf, alleen het werk van deze week nog niet. Laat ik nu vrij veel gedaan hebben het afgelopen weekend. Er stond o.a. een interview met verschillende personen op, wat ik nu dus allemaal kwijt ben. ;(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 23:23 ]

Pagina: 1