Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

NoNaNo Mp4 speler, goedkope player (ipod kloon)

Pagina: 1
Acties:
  • 1.664 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:17

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Topicstarter
Sorry voor de niet helemaal duidelijke titel, maar ik kan al geen merk vinden, laat staan verdere echt nuttige informatie.

Ik kwam op mpland.nl een 4gb player tegen die alles behalve duur is.
Als ik op got zoek, dan kom ik de naam NoNaNo helemaal niet tegen en de winkel wordt in 2002 voor het laatst genoemd.

Voor mezelf ben ik op zoek naar een redelijke player met lekker wat ruimte voor niet teveel geld.
Ik zocht eigenlijk zoiets als dit met 2gb voor zo'n 50 euro, maar blijkbaar past 4gb ook in het budget :).

Goed, wie het onderste uit de kan wil krijgt de deksel op zijn neus, vandaar dat ik dit even post.

Iemand die deze players kent die op de website staan. Het zijn nogal ipod clones, maar dat zijn er wel meer ...

Naja, leek me gewoon een goede deal waarbij je weet dat je niet topkwaliteit krijgt, maar hopelijk ook geen rotzooi.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Uniek en compact design
Juist, uniek ja :P

Maargoed, dit lijkt weer op zo'n standaard iPod-kloon. Erg goedkoop, veel features (meer dan het origineel), maar het is vaak de kwaliteit die te wensen overlaat. Zie ook andere topics in dit subforum die over iPod-kloons gaan. Aangezien de meeste iPod-kloons dezelfde kenmerken vertonen denk ik wel dat de informatie die je daar zult vinden relevant is.

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 22:42
Ik zou lekker doorsparen voor een echte nano, ik heb zelf ook zo'n Nano look speler gehad, maar het is toch aan alle kanten echte crap. Ten eerste zijn de batterijen zwak en zo leeg, ten tweede zijn de menu's traag en onduidelijk en absoluut niet functioneel, ten derde zit er geen duidelijke audio manager bij (sommige vinden slepen van files wel een pluspunt, ik niet), ten vierde zit er vaak een 2,5mm aansluiting op waar je een omvormer tussen moet zetten.
Als de fabrikant al 5 uur zegt reken maar op 4,5 uur batterij.

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-11 10:15
Dnc1n schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 23:00:
Maar dat is bij bijna alle merken zo, op papier is het altijd meer ;)
Ik zou ook zeggen; spaar nog eventjes door als je dit overweegt..

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-11 23:04

Theo

moederbord

Dnc1n schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 23:00:

Als de speler nieuw maar 5 uur meegaat dan mag je verwachten dat met een jaartje dit minder is dan één uur. Even ter vergelijking, mijn Meizu M6 speelt 35 uur volgens de fabrikant (25 uur volgens mijn test), de Apple haalt ook de 25 uur volgens de fabrikant.

7400 Wp op het dak

• RoD
  • Niet online

RoD

De opgegeven batterijduur is altijd onder ideale omstandigheden. Dus... zéér weinig het scherm aan, niet shufflen, niet skippen, enz. Ook bij de A-merken zul je bij normaal gebruik zo'n beetje nooit de opgegeven tijd halen. Meestal is dit niet erg, want van de 30 uur blijven er dan 25 uur over, of iets dergelijks. Echter, deze speler speelt maar 5 uur, waar weinig van overblijft in de praktijk. Aangezien deze kloons niet bepaald van een A-merk komen zal de batterij waarschijnlijk van een lage kwaliteit zijn zoals duncanvdlinden ook al meldt. 4,5 uur van de 5 uur vind ik dan al aan de positieve kant.

Wat er bij komt is dat je door de lage batterijduur vaak zult moeten opladen. Hierdoor ondergaat de batterij veel oplaadcycles, wat de batterij snel kapot zal laten gaan (bij deze batterijen zijn ze gewoon na een aantal cycles "op"). Combineer dat met het feit dat deze batterijen uberhaubt maar weinig cycles mee zullen maken door de lage kwaliteit van de batterij (wat zo'n beetje altijd het geval is) en je zult niet lang genieten van je speler.

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Staat helemaal vol.
Hier heel veel bijvoorbeeld:
http://www.uxcell.com/mp3mp4-players-c-981.html ? :)

Samengevat:

Er is een reden waarom ze zo goedkoop zijn, meestal besparen ze op kwaliteit e.d.
Neem je de gok? of spaar je door voor iets wat zeker kwaliteit heeft?

[ Voor 10% gewijzigd door Spitie op 12-12-2007 21:54 ]

Signature

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:17

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Topicstarter
De iets mindere kwaliteit e.d. kon ik nog wel overheen komen, maar inderdaad 5 uur speeltijd, waarvan je blij mag zijn als je 3,5 a 4 uur haalt, dat is gewoonweg te weinig. Daar beleef je geen plezier aan.

Iemand die voor max 50 euro dan een beter alternatief heeft?
Heb zelf goede oordopjes (ep630 creative), waardoor de bijgeleverde oordopjes geen waarde heeft.
In ieder geval 1gb en ik wil niet boven die 50 euro uit komen eigenlijk.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

• RoD
  • Niet online

RoD

Als je persé aan een bepaalde prijs vast wilt houden is de Pricewatch een uitstekende plek om je zoektocht te beginnen. Kijk ook eens rond op www.mp3shop.nl . Ideale shop om even rond te kijken wat er te krijgen is aangezien hun aanbod vrij groot is.
Pagina: 1