[iMac] Probleem met externe opslag

Pagina: 1
Acties:

• Ninety
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-10-2022
Hallo mede tweakers,

Ik loop tegen een probleem aan wat ik graag zou willen oplossen maar weet niet hoe.

Het probleem is, dat als ik me externe schijf eraan heb of via me cardreader verschillende CF, SD kaartjes, dat als ik via de Mac de informatie die erop staat wil weggooien hij dat wel doet, maar dat het geheugen nog steeds in 'gebruik' word genomen wat er eerst opstaat.

Ik dacht dat het probleem zou liggen aan de structuur van zoals me cf kaartjes, omdat ik ze eerst altijd op Windows heb gebruikt, maar als ik de 'volumestructuur' van MS-DOS (FAT) op een andere zet zoals Mac Os Uitgebreid herkent mijn camera (EOS 400D) het niet meer. Als ik via me camera dan het kaartje laat formateren staat het weer op MS-DOS. Waardoor ik weer bij begin ben.

Ik zou dit graag oplossen omdat ik iedere dag foto's maak en ook met verschillende kaartjes, en niet iedere keer dit via me camera moet gaan doen.

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:46

Nietzman

Woei!

Weet je wel zeker dat je de prullenbak ook leegt na het verwijderen van je data?

• Ninety
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-10-2022
Oh mijn hemel, het ligt er gewoon aan, dat het als het nog in de prullenbak staat niet weg is. Behalve als je de prullenbak leegt. *zal voortaan wat vaker de prullenbak legen*

Bedankt voor de hulp!