pc geeft geen beeld meer

Pagina: 1
Acties:
  • 13 views sinds 30-01-2008

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-02 13:09
Ik ben voor een vriend aan het kijken waarom zijn pc het niet meer doet. Nu heb ik hem dus als eerst zelf opgestart en de fans gaan draaien. Of het systeem verder opstrart weet ik niet want hij geeft dus geen beeld. Nu zou je als eerst zeggen dat dit de videokaart is, maar deze is dus on-board. Maar het rare is dat als ik de kast openmaak en de pc start stinkt de voeding echt enorm. Dus zou de voeding dood kunnen zijn. Wat ik me nu alleen afvraag is op dit zou kunnen. Want de fans gaan wel draaien maar de pc geeft gewoon geen beeld.

Alvast bedankt !

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:45
Neem je eigen voeding mee en test of de computer dan wel werkt...

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je al een andere monitor gepakt en die aangesloten? Als de voeding stinkt, ook al een andere voeding getest?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-02 13:09
Verschillende monitors geprobeerd en werkt niet. Zojuist ook even andere, zeker werkende voeding geprobeerd maar zelfde probleem. Ligt dus waarschijnlijk toch in het moederbord. Weet iemand mischien een goedkope vervanger (met video on board) voor de asus P5P800-mx ?

• binbero
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-02 17:21
verkeerd geplaats

[ Voor 97% gewijzigd door binbero op 11-12-2007 19:55 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dat je wat meer eigen moeite mag doen voor je een topic post is je wel vaker verteld :o

In dit geval laat je na ook maar enige vorm van specs van je systeem in je topicstart te vermelden. En los daarvan had je ook prima in de FAQ van dit subforum deze link kunnen vinden:

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.