Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kaspersky Internet Security 7 icm nieuwsgroepen

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
KIS7 gebruikt bij mij 100% CPU (T2050 @ 1.60 Ghz, 1 gig RAM, Win XP home) tijd als ik mijn verbinding dichttrek (news group download). Ik heb Kaspersky gemaild en hun antwoord is:

Geachte heer/mevrouw,

Kaspersky word niet ondersteunt in combinatie met downloadprogramma's. We kunnen u dus geen advies geven om uw CPU te verlagen. Wat we wel kunnen adviseren uw kaspersky uit te zetten tijdens het downloaden via nieuwsgroepen.

Met vriendelijke groet,

Kaspersky Lab Benelux

8)7

Er moeten toch andere Tweakers news downen icm KIS7. Hoe zit dat bij jullie met het CPU gebruik?

Yo.

Verwijderd

VonFoX schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 17:33:
Met vriendelijke groet,

Kaspersky Lab Benelux

8)7
Ik zal eens met de jongens praten, want dit is imho geen wenselijk antwoord.
Er moeten toch andere Tweakers news downen icm KIS7. Hoe zit dat bij jullie met het CPU gebruik?
De (NTP) streamscanner is niet echt gemaakt voor grote binaries. Je kan het scannen van NTP streams uitschakelen, danwel KIS het netwerkverkeer van je usenetprog laten negeren.

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

VonFoX schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 17:33:
Wat we wel kunnen adviseren uw kaspersky uit te zetten tijdens het downloaden via nieuwsgroepen.
Ofwel KAV geeft het advies de scanner uit te zetten op het moment dat het risico op het binnenhalen van een besmet bestand het grootst is? 8)7

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• BHR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 16:45

BHR

Ik heb zelf de ntp poort (119/tcp en 119/udp) op de uitzonderingenlijst van kis gezet. Dit werkt prima en ik vertrouw erop dat de kis filescanner alsnog de virussen eruit haalt (:7)

No amount of key presses will shut off the Random Bug Generator

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 17:49:
[...]

[...]

Je kan het scannen van NTP streams uitschakelen, danwel KIS het netwerkverkeer van je usenetprog laten negeren.
Hoe zet ik dat uit ?

[ Voor 12% gewijzigd door VonFoX op 11-12-2007 20:11 ]

Yo.

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Mijn vraag aan Kaspersky nav hun antwoord:

Kunt u me dan vertellen hoe ik het scannen van de newsstream uit kan zetten zodat Kaspersky wel de andere items op mijn PC scant ?

Antwoord:

Geachte heer/mevrouw,

Kaspersky word niet ondersteunt in combinatie met downloadprogramma's. We kunnen u dus geen advies geven om uw CPU te verlagen. Wat we wel kunnen adviseren uw kaspersky uit te zetten tijdens het downloaden via nieuwsgroepen.

Met vriendelijke groet,

Kaspersky Lab Benelux

8)7 8)7 8)7

En dat vind ik echt niet normaal. :/

Yo.

Verwijderd

Heb je een naam (van de persoon van support) voor me? Gelieve die te delen via email/DM.

Edit: Thanks. Er wordt naar gekeken.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 15:00 ]

Pagina: 1