PCI op 50mhz? AGP op 100mhz? (SiSoft Sandra)

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• -MvZ-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09-2025
Kloppen die waarden eigenlijk wel...
PCI moet toch 33 mhz zijn, en AGP 66 mhz...

Ik zit nu toch echt te internetten met m'n PCI ISdn modempje, en muziek te luisteren op m'n SBLive (dus ook PCI)...

Werkt die SiSoft sandra eigenlijk wel goed??

Verwijderd

Nee, is een waardeloos proggie. Resultaten lijken gerelateerd aan een soort random generator en zijn absoluut niet representatief voor het te benchen systeem.

• -MvZ-
Welk programma kan ik dan gebruiken om het te checken??

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Een programma om dat te checken? Eens denken, een goed programma, stabiel, dus niet onder windows. Linux zou een optie zijn, maar dat draai je waarschijnlijk niet. Maar wat dacht je van je bios. In de meeste nieuwere biossen kun je dat wel zien en anders zie ik de noodzaak daar eigenlijk niet van in, want als je je proc niet hebt overgeklokt, dan mag je er toch wel voor 99,99% vanuit gaan dat dat klopt.

• -MvZ-
In het bios staat die zooi niet... en ik heb em wel overgeclocked (600 @ 900), maar geen fsb verhoging...
Maar ik was ff bang dat ik wat op 't mobo moest instellen.... maar zolang alles werkt...
Dus laat dat proggie maar zitten...

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb jij toevallig een unlocked athlon/duron/T-bird? Dan heb je overgeklokt d.m.v. multiplier en dan blijven je agp en pci bus netjes binnen hun specs draaien.

• -MvZ-
ik heb em idd geunlocked... OK

Verwijderd

Bofkont... ;)

• -MvZ-
Ik heb em dus zelf moeten unlocken (ff voor de duidelijkheid, en om op te scheppen ;) )

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-08 23:21
Met potlood?
Pagina: 1