Topictitel misleidend? "Epic neemt..."

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• appie1981
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-12-2025
Als ik heel eerlijk ben dan vind ik de Topic titel "Epic neemt user interface Unreal Tournament 3 onder handen" nogal misleidend.

nieuws: Epic neemt user interface Unreal Tournament 3 onder handen

Hieronder staat de change log van de User interface:

User Interface:
- Can now save settings/progress even if have never created a profile.
- Added ping and connect time to scoreboard.
- Removed annoying confirmation menu when starting a game.
- Removed unnecessary top settings page (can use tabs at the top of the settings to navigate).
- Added a Messages tab to the mid game menu.
- Friends messages now saved until explicitly deleted.
- Finer control over mouse sensitivity, using an edit box instead of a slider.
- Added framerate smoothing and FOV options to the advanced video menu.
- Increased max players/bots in menus to 32.
- Fixed auto switching to vote menu at end of match.
- Improved mid game menu performance (don't render world behind it).
- Added version number to main menu.
- Fixed binding gamepad/joystick keys (you must set AllowJoystickInput=1 in the [WinDrv.WindowsClient] of your UTEngine.ini to enable gamepads/joysticks).
- Fixed up the GDF project for Vista

Ik vind de veranderingen eigenlijk nog al matig er zijn een aantal kleine dingen toegevoegd zoals ping tijden in de menu's etc.
Waar ik benieuwd naar ben is hoe de redactie tot deze naam is gekomen? Het lijkt mij namelijk dat als je Unreal installeerd en de patch draait dat je tot de conclusie komt dat er vrijwel niets (visueel) veranderd is.
Zelf vind ik deze patch niet echt Frontpage waardig. Daar valt natuurlijk over te twisten maar ik zou als ik het voor het zeggen had eerder voor een titel gaan als "Epic brengt eerste patch Unreal Tournament 3 uit"

[ Voor 9% gewijzigd door appie1981 op 11-12-2007 17:22 ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het is de eerste officiële patch voor een van toonaangevende games en de titel is iets verlekkerd dan 'Epic brengt eerste patch UT3 uit'; een titel moet immers ook lezers trekken.

• appie1981
Natuurlijk moet een titel uitnodigen om het artikel te gaan lezen maar als ik dit artikel zou lezen zonder dat ik het spel of de patch had geinstalleerd dan was ik in de veronderstelling geweest dat de patch ingrijpende menu wijzigingen had doorgevoerd.

Welllicht dat het ook te maken heeft gehad met het volgende onderwerp:
Screenshot klopt niet.

Er stonden op verschillende plekken op de tweakers site screenshots van het menu van Unreal Tournament 3 die niet uit het spel afkomstig waren maar door een enthousiasteling in gemaakt is.
Wellicht dat hierdoor enige verwarring is ontstaan.

Verwijderd

Ik vind het eigenlijk ook niet echt frontpage waardig, een mini artikel wat overduidelijk gerekt is.

Voor dit soort dingen is toch de meuktracker uitgevonden? Ik kan me niet herinneren dat een dergelijk kleine patch ooit op de FP heeft gestaan hoe groot en populair het spel dan ook mag zijn.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Voorheen hadden we ook gewoon veel minder gamenieuws. Deze patch is idd behoorlijk klein, maar wel de eerste officiële van een groot spel en ook een langverwachte. Desalniettemin ben ik de eerste om toe te geven dat het wellicht wat op het randje is om deze in het nieuws te brengen. Daar spelen alleen ook andere factoren in mee, zoals beschikbaarheid van ander nieuws en dergelijke meer :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Verwijderd

_/-\o_

Onder het motto: We hebben niets boeiends te melden dus melden we maar dingen die niet boeiend zijn.

Noujah in ieder geval een eerlijk antwoord.

Toch dient:
Zo is de user interface flink aangepast, nadat de ontwikkelaar veel kritiek kreeg over de toegankelijkheid hiervan.
Wel aangepast te worden, dit is gewoon onzin en laat zien dat de schrijver van het stukje niet eens de patch zelf getest heeft.

En het stukje over Borderlands is al helemaal offtopic, wat dat daar doet (buiten ruimtevulling) is me dan ook een raadsel? (Het is niet eens van dezelfde ontwikkelaar 8)7 )

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 12:21 ]

• appie1981
Het jammere is dat door zo'n artikel als dit de schijn wordt gewekt dat Tweakers niet helemaal objectief is. Vooral omdat er voor Unreal Tournament 3 ook nog eens reclame wordt/werd gemaakt op deze site.

@Youri het is inderdaad de eerste officiele patch en de community zit ook zeker te wachten op patches. Maar deze patch heeft niet gebracht waar velen op hoopten namelijk een volledig menu met alle functionaliteiten die in voorgaande versies ook aanwezig waren.
Deze patch is overigens kwa functionaliteit gelijk aan de 1.04 Beta patch.

Verwijderd

Erg spijtig dat hier niet meer mee gedaan wordt, natuurlijk heeft niet iedereen alle tijd van de wereld, maar nu staat het artikel al zo lang online dat het nut van het FA forum en vooral dit topic wegvalt.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
* Yoeri gaat dit intern afhandelen.

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.