Ik wil een compete set van Acer aanschaffen met een Intel E2140 CPU, RAM 2GB en videokaart van 256 MB. Kan ik hier zonder problemen de nieuwste spellen op spelen bv COD 4
De videokaart klinkt alsof hij dat niet allemaal maar bij gaat benen.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Oh ja, die acer, die heb ik gisteren nog in de winkel zien liggen...
Misschien handig om echte goeie specs neer te zetten ? dit is natte vinger werk....
Misschien handig om echte goeie specs neer te zetten ? dit is natte vinger werk....
Verwijderd
Denk het niet, je mist een harde schijf
(ja ik weet het een kansloze opmerking maar wat wil je ander)
Hier komt de overige info dan: harde schijf 1x320 GB-standaard-serial ATA-300 en videokaart PCI Express x16 - ATI RAdeon HD 2400 pro (256 MB).
Thanks
Thanks
Beet je kansloze/nutteloze topic is dit, om welke laptop gaat het. Meer informatie is welkom en daar kunnen we wat mee, de mensen stellen het hier op prijs als je zelf ook wat moeite/onderzoek doet.
Kan het wat vriendelijker?
[ Voor 9% gewijzigd door Thandor op 12-12-2007 16:08 ]
Nee pipo dit gaat om een desktop. Fatal mind weet tenminste nog waar het over gaat.
[ Voor 20% gewijzigd door Thandor op 12-12-2007 16:08 ]
wie zecht dat het hier over laptop gaatrafler schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:55:
Beet je kansloze/nutteloze topic is dit, om welke laptop gaat het. Meer informatie is welkom en daar kunnen we wat mee, de mensen stellen het hier op prijs als je zelf ook wat moeite/onderzoek doet.
hij kan ook een acer tft scherm willen en gewoon een desktop pc
mja klopt veel te weinig info word wachten op een mod totdat er een slotje opgaat.
meen je dit sirieusVerwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:57:
Nee pipo dit gaat om een desktop. Fatal mind weet tenminste nog waar het over gaat.
[ Voor 20% gewijzigd door willyfreak op 11-12-2007 16:00 ]
Het is dat je aan die cpu kan opmaken dat het om een desktop gaat. MAAR HET STAAT ER NIET ECHT DUIDELIJK!!.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:57:
Zet er eventjes bij om welk type pc het gaat dat is wel handig natuurlijk en doe zelf ook wat werk.
Als ik jou was zou ik dan verder met fatal mind verder praten want hij is waarschijnlijk de enigste die er vanaf weet, korton boeind of het een laptop of desktop is. Maak gewoon een duidelijke topic met info waar de mensen iets aan hebben. Dit soort onzin topics worden zo gesloten, en waarom ja dat kun je zelf ook wel verzinnen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:57:
Hahahaha, wat een comotie, ik snap d'r natuurlijk ook geen ruk van,
Notice the '' ... ''
Notice the '' ... ''
Heel simpel: Nee.
De hele PC is eigenlijk gewoon budget. Het zal ook wel je budget zijn maar ik zou toch overwegen om met een verkoper van een echte PC winkel (1) rustig een gesprek te hebben en wat benchmarks te bekijken (2).
1) Dus geen Dixons, Vobis en dergelijke met pre-build Acers. Maar gewoon echt een computerwinkel die eigenlijk alleen computers en randapparatuur verkoopt. Bij voorkeur dus geen keten, maar een zaak met hooguit een paar vestigingen in een bepaald gebied. Praat eens en stel samen een systeem samen.
2) Op www.tomshwardware.com hebben ze ergens rechts (iets naar beneden) allemaal "Charts". Kijk eens naar de CPu en VGA charts voor je CPU en videokaart. Dan kun je direct zien hoe hij presteerd en pak je de kaart die het best bij je past. Voor jou minimaal een HD 3950 gok ik zo, ook voro de toekomst.
3) Dit soort topics mogen niet. Normaal help ik wel aardig, maar je inzet is ook 0,0 dus hier houdt mijn advies op.
De hele PC is eigenlijk gewoon budget. Het zal ook wel je budget zijn maar ik zou toch overwegen om met een verkoper van een echte PC winkel (1) rustig een gesprek te hebben en wat benchmarks te bekijken (2).
1) Dus geen Dixons, Vobis en dergelijke met pre-build Acers. Maar gewoon echt een computerwinkel die eigenlijk alleen computers en randapparatuur verkoopt. Bij voorkeur dus geen keten, maar een zaak met hooguit een paar vestigingen in een bepaald gebied. Praat eens en stel samen een systeem samen.
2) Op www.tomshwardware.com hebben ze ergens rechts (iets naar beneden) allemaal "Charts". Kijk eens naar de CPu en VGA charts voor je CPU en videokaart. Dan kun je direct zien hoe hij presteerd en pak je de kaart die het best bij je past. Voor jou minimaal een HD 3950 gok ik zo, ook voro de toekomst.
3) Dit soort topics mogen niet. Normaal help ik wel aardig, maar je inzet is ook 0,0 dus hier houdt mijn advies op.
Goed, dit is allemaal wel wat basic. Zoek gewoon wat benchmarks op en je ziet vanzelf of de hardware snel of traag is
. Zie oerigens de CSL FAQ voor een howto omtrent het samenstellen van een PC, daarin kom je ook het e.e.a. aan informatie tegen omtrent het zoeken naar benchmarks.
Verder wil ik een aantal mensen hier aanraden om het lontje even wat langer te maken of even tot 10 te tellen alvorens te reageren.
Verder wil ik een aantal mensen hier aanraden om het lontje even wat langer te maken of even tot 10 te tellen alvorens te reageren.
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()