Als die deze week verschijnt is deze pas de eerste 'wat deze week het nieuws niet haalde' sinds 4 weken (!). Hoe bedoel je dat het niet gerechtvaardigd is te vragen naar de reden? Eerlijke antwoorden zijn niet 'we doen ons best' en 'waarschijnlijk'...We vragen juist om de oorzaak waarom deze niet netjes zoals de bedoeling is verschenen: 'wat het nieuws niet deze week haalde' (hence:
[...]
[...]
...
Wmb ben je ook niet in de positie om "om structurele oplossingen" te gaan vragen. Imo zijn we hier best open en bereid om flink wat te reageren. Om op deze manier echter verder te gaan nadat er een eerlijk antwoord gekomen is (zie: 'we doen ons best' en 'waarschijnlijk' en dergelijke nuances), vind ik weinig zinvol. Ik herhaal: als het goed is zie je'm vanaf vrijdag inderdaad tweewekelijks verschijnen, verder niks meer aan toe te voegen atm.
Op elke redactie komen dagelijks vele tips binnen die linea recta naar de prullenmand kunnen worden verwezen. In een wekelijks redactieblog zullen we proberen een overzicht te bieden van de leukste niet-nieuwsjes van de afgelopen week)
En nee ik vraag absoluut niet om een temp / definite ban en is ook totaal niet als flame bedoeld, maar je reden om te sluiten slaat echt geen hout. Kijk naar de omschrijving: dan is 'waarschijnlijk' en 'doen ons best' totaal niet te verenigen met het gegeven antwoord waarom jij het topic sluit?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 14:30 ]