Toon posts:

Geen optie 2e beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik heb een GeForce 7300 GS videokaart en hierop heb ik mijn Samsung LE26R32 aangesloten via s-video.

Als ik mijn computer opstart krijg ik goed beeld op mijn samsung tv, maar halverwege het opstarten verdwijnt het beeld op mijn tv. Ik kan op mijn computer ook niet op 2 beeldschermen instellen, deze mogelijkheid heb ik helemaal niet. Dit is zo bij beeldscherm instellingen en bij het Nvidia configuratiescherm. Mijn computer herkent de tv echter wel als HDTV!

Kan iemand dit verklaren waarom ik mijn computer niet op 2 schermen in kan stellen en zo mogelijk mijn helpen met het oplossen!

Bijvoorbaat dank, Nick

Verwijderd

Force TV output?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat ookal geprobeerd! Als ik hem opstart kan hij ook via mijn TV gaan, maar ik kan dan wel weer switchen naar mijn PC maar niet meer terug. Ook kan ik geen 2 schermen selecteren niet, zowel in eigenschappen via bureaublad als het configuratiescherm van NVIDIA.

Print screen configuratiescherm
Dit is een printscreen van mijn configuratiescherm. Hier moet ook de optie dual screen staan, maar die staat er dus gewoon niet. Dat is een beetje het probleem

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat ookal geprobeerd! Als ik hem opstart kan hij ook via mijn TV gaan, maar ik kan dan wel weer switchen naar mijn PC maar niet meer terug. Ook kan ik geen 2 schermen selecteren niet, zowel in eigenschappen via bureaublad als het configuratiescherm van NVIDIA.

Print screen configuratiescherm
Dit is een printscreen van mijn configuratiescherm. Hier moet ook de optie dual screen staan, maar die staat er dus gewoon niet. Dat is een beetje het probleem

Verwijderd

ik heb het zelfde gehad maar dan via de tulp (composite heet dat toch?). Uiteindelijk heb ik het aan de praat gekregen door andere drivers te installeren (was wel andere videokaart maar het principe blijft natuurlijk het zelfde).

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de drivers die op cdrom erbij worden geleverd geinstalleerd en de nieuwste drivers van nvidia site geinstalleerd, maar het werkt met beide drivers niet! weet je misschien nog een andere site waar ik drivers kan downloaden?

Verwijderd

misschien deze?

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2007 14:55 ]

Pagina: 1