Toon posts:

[XP] trilling in het geluid via audio output Acer5310*

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
trilling in het geluid via audio output Acer5310 ( xp pro )

mijn Acer laptop 5310 geeft bij afspelen alle soorten audio een storende trilling in het geluid.
diverse headphones gebrukt maar geen verschil, drivers lijken ok, instellingen gecontroleerd,
geen verbetering. Ik denk ( weet het dus niet zeker) een defecte (onboard)soundcard? :?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 12:02 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Als je denkt dat het aan je hardware ligt, waarom post je het dan in een forum wat over Windows gaat?

En dan vergeet je ook nog een keer te vermelden welke Windows :)
Heb je getest met bijvoorbeeld een Ubuntu LiveCD of het daarook gebeurt?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:51:

Heb je getest met bijvoorbeeld een Ubuntu LiveCD of het daarook gebeurt?
aan een Ubuntu LiveCD heb ik niet gedacht, ook niet in mijn bezit, heb alleen diverse andere audiobronnen gebruikt, getest.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Downloaden dan, en testen.
Dat is de enige manier om vast te stellen of zoiets aan OS/Software/Drivers of de hardware zelf ligt.

Of je moet er geen probleem mee hebben een reinstall of een andere HDD voor een verse install te gebruiken?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:06:

Of je moet er geen probleem mee hebben een reinstall of een andere HDD voor een verse install te gebruiken?
Ja ik zal het huidige os, xp pro eraf moeten halen,... Het is een acer tm 5310 geleverd met OS
vista, hier heb ik later de xp pro op gezet.

Verwijderd

Topicstarter
Ander OS geinstalleerd vista basic en hier was het geluid goed, vreemd dat bij xp pro het niet goed werkt,
had wel de juiste drivers geinstalleerd van realtek.....
Pagina: 1