Toon posts:

Office 2007 add-on probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal,

Momenteel draai ik Office 2007 op een windows Vista Ultimate 64 bit. Nu werkt alles goed, alleen krijg ik bij het opstarten van Outlook een melding dat een bepaalde add-on (McAfee) niet kan geladen worden omdat de dll op de locatie niet kan gevonden worden. Hij verwijst echter naar de E-schijf, terwijl de add-on een Mcafee geïnstalleerd staan op de D-schijf.

Heb al in het register gezocht of ik de locatie van de DLL kan aanpassen, maar kan daar niet direct iets van terugvinden. Bestaat er een manier om add-ons te beheren in Office 2007, zodat ik de locatie van de dll kan aanpassen?

Alvast bedankt voor de antwoorden.

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-05 11:48
Het lijkt me dat je hiervoor heel duidelijk bij McAfee moet wezen. Zoek eens op hun website of stel de vraag anders direct aan McAfee. Eventueel kan verwijderen van je virusscanner en opnieuw installeren helpen. (Is Office 2007 trouwens vóór of ná McAfee geïnstalleerd? Indien erna: dat maakt de kans op problemen groter lijkt me, en dan heeft herinstallatie van McAfee wel een goede kans om het op te lossen.)

Kijk eens: [Office 2007]SP1 final vrijgegeven

Wie weet is SP1 wat.

[ Voor 10% gewijzigd door pinockio op 12-12-2007 08:14 . Reden: SP1 ]

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:22
Kan die E-schijf je CD/DVD-drive zijn geweest waarvan je McAfee installeerde en dat Office dit installatiepad zoekt? Iig moet Office deze verwijzing ergens vandaan halen: registry!

Probeer eens een geavanceerdere registerzoeker, zoals Registry Crawler. Met een aantal verschillende trefwoorden kom je misschien achter de herkomst van die verwijzing.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!