[XP] Sony NR model downgrade, drivers nodig*

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rj-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-01 13:12
Geachte GOT forum'ers

Ik ben momenteel in het bezit van een Sony Vaio NR model met Windows Vista waar ik in het begin een zeer te vrede gebruiker van was. Momenteel realiseer ik mij dat ik des tijd verblind ben door de schoonheid van het besturing systeem zelf.

Vandaag de dag kijk ik verder dan alleen een mooi icoontje en een leuke start balk en erger ik mijn de laatste weken dus kapot aan de traagheid die dit nieuwe besturing system met zich mee brengt.

Link: http://vaio.sony.co.uk/vi...ons&category=VN+NR+Series

Ik zoek momenteel een oplossing voor dit probleem in de richting van een downgrade van mijn laptop naar Windows XP pro waar van ik zelf een legitieme editie bezit.

Alleen ben ik bang dat na het installeren van XP ik veel drivers te kort schiet omdat ik een niet door Sony aangeleverde XP editie thuis heb liggen.

Op de Sony site krijg ik ook geen extra XP drivers gevonden.
Die een downgrade mogelijk zouden kunnen maken. Hopelijk weten jullie iets meer als ik en kunnen jullie mij met dit probleem helpen

[ Voor 3% gewijzigd door Rj- op 11-12-2007 13:06 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Rj- schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:03:
Alleen ben ik bang dat na het installeren van XP ik veel drivers te kort schiet omdat ik een niet door Sony aangeleverde XP editie thuis heb liggen.
Dan zul je zelf moeten achterhalen vóór je aan je herinstallatie begint welke devices er in zitten en daar de drivers van opsporen.

Kijk ook bij andere leveranciers die gelijkwaardige hardware specs bieden, in een aantal gevallen kun je ook daarvan de drivers nog wel eens gebruiken.

ps: groeten doen hier hoeft niet, en dubbelop is zelfs érg overdreven ;)
Wil je er ook even op letten dat het hier gebruikelijk is de Windows versie ook in de titel te vermelden?
Zie de overige topics hier, en de Windows Clients - Policy

[ Voor 13% gewijzigd door alt-92 op 11-12-2007 12:32 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik ben hier ook naar opzoek.

Zelf heb ik de NR11M/s en hierbij heb ik het RAM-geheugen vervangen voor 2 reepjes van 1 GB. Dit scheelt aanzienlijk en hoeft niet duur te zijn. Dit koste ongeveer 45 euro. Ik heb nu het idee dat Vista draait zoals het hoort.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• Rj-

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Alleen jammer dat er altijd een probleem is met de gegevens op de pagina. Het lijkt niet te werken hier.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• Rj-
Bij mij ook niet enig idee wat we nu kunnen doen?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hier zonder problemen; ware het niet dat je geen drivers kan downloaden maar je kan opgeven voor een mailing van Sony omtrent downgraden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1