[PC] Probleem met Juiced 2 controls wijzigen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.243 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-11 19:15
Hallo,

Ik kan op de pc de controls van het spel Juiced 2 niet wijzigen.
Ik zou graag met mijn stuurtje willen spelen, maar ik kan niets wijzigen!?

In de readme van het spel staat daar niets over.
Ook op google vind ik niets, behalve meer mensen met hetzelfde probleem.

Nergens nog een oplossing gezien tot dusver.

Wellicht dat hier iemand kan helpen? :)

• royozz
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-01 00:16
hier hetzelfde ...nog geen oplossing gevonden , echt irritant om met het toetsenbord te spelen...

• vosss
Inderdaad. Ik ben aan denken om deel 1 te kopen omdat die wel met stuur te spelen is :X

Verwijderd

dat probleem heb ik ook, mijn usb gamepad herkent ie ook niet.
In de read-me file staat wel ''xbox 360 compatible controller only''

zwaar klote dus, want een xdoos heb ik niet, te gek voor woorden natuurlijk dat een spel van deze tijd geen algemene usb controllers ondersteund. :(

• vosss
Het meest vreemde vind ik nog wel dat in deel 1 wel ondersteuning voor stuurtjes in zat?!

En door mijn toetsenbord heb ik gisteren tot 4 keer toe een BMW M3 GTR volledig getuned in een pink slips wedstrijd verloren :(

Daarna ook nog 2 x een Corvette, de allerduurste (auto nummer 79) die ik op dit moment kan kopen :(

En nu is mn geld op en moet ik andere auto's gaan verkopen om nog verder te kunnen spelen in league 3.

En bedankt!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Ook aan het klo#en met je keyboard, maar kun je je gamepad niet gebruiken; download Xpadder _/-\o_

Xpadder http://www.xpadder.com/index.html

Guide
http://www.racketboy.com/...-instead-of-keyboard.html

Werkt goed met mijn RumblePad ,beter dan je keyboard.

Handig om eerst je keyboard settings op te schrijven(in game)

handbrake= space
rear view = R
camera = F1
enz....

Dan kun je makkelijker je knoppen instellen. ;)

Stuurtje heb ik nog niet geprobeerd,weet nie of da gaat

[ Voor 8% gewijzigd door Bullus op 15-12-2007 00:56 ]

|2600k|Asus 290|

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:33:

zwaar klote dus, want een xdoos heb ik niet, te gek voor woorden natuurlijk dat een spel van deze tijd geen algemene usb controllers ondersteund. :(
Ja zoiets dacht ik al, ik heb dus ook guitar hero, en had die gitaar (die officieel voor de xbox gemaakt was) nog aangesloten.
Deze herkende het spel meteen en ik kon mijn toetsenbord niet meer gebruiken en moest de menu's bedienen dmv de gitaar, om het toetsenbord weer in te stellen :P.
Ik kon er nog net niet mee racen :z .

http://specs.tweak.to/15535

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:33:

Tja, ik heb 't spel ook even geprobeerd (en ben al snel gestopt :X ), maar het ziet er dan ook uit als een snelle port met een klein budget. De controls met het keyboard zijn alsof je je manual-sticks volop om gooit, op een niet-breedbeeld resolutie zijn de auto's nogal smal, en al die XBOX-layout zit er nog in, inclusief controls enzo. Dat dan gamepads of stuurtjes van andere merken niet ondersteund worden, is niet zo gek.

Verwijderd

eursupport@thq.com

Ik ga gewoon ff een mailtje sturen met de vraag of ze met een fix gaan komen en dat ik anders de game niet ga kopen. Of ze stoppen met het maken van racing games voor de PC of ze komen met een ( lijkt me niet al te moeilijke ) fix. Xbox en PC controllers schelen niet veel.

Normaal rondjes rijden is wel te doen maar niet leuk. Driften is gewoon echt niet leuk meer.

Voor elke console ondersteunen ze elk soort controller maar voor de PC wordt het moeilijk.
Ik ben allang blij dat ze Guitar Hero voor de PC met controller hebben.

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Is bijvoorbeeld ook met motogp 07 voor pc, dan je kun de controls ook alleen maar veranderen als je xbox controller hebt :(

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:53
xpadder werkt bij mij niet.

is er nog een andere oplossing?
Pagina: 1