Sinds gisteren installeert InstallShield niet meer. Ik heb zo'n 7 topics reraadpleegd die ongeveer over hetzelfde probleem gaan, maar dat lost het probleem niet op.
Heeft iemand een oplossing (mag dirty) om InstallShield te repareren? Mag ook via Registry.
Specs
- Voor 't probleem optrad heb ik Registry Mechanic gedraaid. Een backup terugzetten heeft geen effect.
- Voor 't probleem optrad deed de .exe met InstallShield 't WEL.
- Ik draai XPpro, SP2 en heb nog > 10 GB vrij op C:.
- In Eventviewer komt telkens deze melding naar voren:
Type gebeurtenis: Informatie
Bron van gebeurtenis: Application Popup
Gebeurtenis-ID: 26
Beschrijving: Toepassingspop-up: 16-bits Windows-subsysteem : R. De DLL-initialisatie van een installeerbaar virtueel stuurprogramma is mislukt. Kies Sluiten om de toepassing af te sluiten.
Ik heb geprobeerd om de .exe uit te voeren onder verschillende compatibiliteitsmodi, maar dat gaat ook niet werken.
Heeft iemand een oplossing (mag dirty) om InstallShield te repareren? Mag ook via Registry.
Specs
- Voor 't probleem optrad heb ik Registry Mechanic gedraaid. Een backup terugzetten heeft geen effect.
- Voor 't probleem optrad deed de .exe met InstallShield 't WEL.
- Ik draai XPpro, SP2 en heb nog > 10 GB vrij op C:.
- In Eventviewer komt telkens deze melding naar voren:
Type gebeurtenis: Informatie
Bron van gebeurtenis: Application Popup
Gebeurtenis-ID: 26
Beschrijving: Toepassingspop-up: 16-bits Windows-subsysteem : R. De DLL-initialisatie van een installeerbaar virtueel stuurprogramma is mislukt. Kies Sluiten om de toepassing af te sluiten.
Ik heb geprobeerd om de .exe uit te voeren onder verschillende compatibiliteitsmodi, maar dat gaat ook niet werken.