Planet 'Mijn gegevens' onbereikbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 616 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caesu
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
ik raak niet ingelogd bij 'Mijn gegevens' van Planet.

http://csc.maranello.planet.nl/CSC/Login.aspx

"Uw gebruikersnaam of wachtwoord is onjuist"

Terwijl ik zeker weten met de juiste gegevens inlog.

ik zou graag willen weten of meerdere Planet klanten hier last van hebben.
nieuw wachtwoord opvragen door middel van 0800-0035 werkt ook niet.

mail (via POP en webmail) werkt nog wel.

ik zit op dit moment in een overzetperiode van ADSL Standard > IPB > Direct ADSL (huidig?) > ADSL Standard.

dit komt allemaal door fouten en nalatigheden van Planet.
(ongevraagd is begin vorige maand IPB voor mij besteld en het annuleringsproces is in de soep gelopen terwijl ik wel een bevestigingsbrief heb van het annuleren)

daarom log ik graag in bij 'Mijn gegevens' of ik daar kan opmaken op wat voor abonnement ik op dit moment sta en of er lopende orders staan.

[ Voor 3% gewijzigd door Caesu op 11-12-2007 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Werkt prima hier.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caesu
  • Niet online
balen :(
wat een ongelofelijke bende bij dat bedrijf.

ik kreeg ook al een mail dat z'n m'n abonnement om gingen zetten in Basic.
dat is een inbelabonnement!

allemaal ongevraagde acties van Planet. eerst ook ongevraagd naar IPB, en dan verzuimen correct te annuleren.

omdat ik weet dat het een chaos is bij Planet denk ik wel 3x na voordat ik wijzigingen aan ga brengen aan m'n abonnement.
maar ze kunnen dus ook op eigen intiatief je abonnement wijzigen.
en de boel terugdraaien doen ze vervolgens niet.

deze zaak speelt al 6 weken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me een goed moment om door nalatigheid van hun de hele bende op te zeggen en naar een fatsoenlijke provider te gaan. Planet is al jaren ronduit bagger, niet alleen administratief gezien maar ook gewoon qua prijs/kwaliteit verhouding die gewoon volkomen kut is. Ik snap ook niet dat je nog steeds bij hun blijft. Voor een paar euro minder dan het standard abonnement heb je een verbinding die 17 mbit sneller is bij telfort. Opzegbrief maken, je reet mee afvegen en vervolgens opsturen naar planet. Weg met deze rotzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caesu
  • Niet online
natuurlijk wil ik van dit bedrijf af.
één van de duurste providers van Nederland, internetsnelheid aan de lage kant, en toch klanten die al jarenlang abonnee zijn onfatsoenlijk behandelen.

maar ik heb geen zin en tijd in wekenlang telefonisch/schriftelijk gevecht met de helpdesk om er vanaf te komen. het misschien zwak maar zo is het wel. heb teveel horror-verhalen hierover gelezen.
verder wil ik niet m'n @planet adressen kwijt.
en 3Mbit is snel zat voor mij, ik download geen DVD5/9 enkel XviD.

ik heb nu wel ontdekt dat mijn inloggegevens toch nog op een bepaalde manier werken.

als ik namelijk bij het verbinding maken met internet een foutief wachtwoord invoer krijg ik een andere foutmelding-pagina als dan wanneer ik het juiste wachtwoord invoer.
als ik een fout wachtwoord gebruik kan ik namelijk door m'n rekening nr., klantnummer etc. in te voeren m'n wachtwoord in beeld krijgen.

ik begrijp hieruit dat m'n ADSL abonnement nog re-activeerd moet worden ofzoiets.
hopelijk dan met de juist internetsnelheid...