Hallo,
Ik heb een ds lite en wil deze gaan voorzien van een adapter en flashcard.
ik wil hem optimaal gaan benutten multimedia, internetten voipen en games.
nou heb ik wat zitten googlen en krijg allemaal verschillende informatie.
Welke adapter is het beste en hoe groot en snel moet de microcard zijn?
Ik hoor het graag.
Groet,
Roger
Google het maar even na! De R4DS en de M3 Simply zijn van de zelfde maker en zijn exact hetzelfde product.
Maar nu hebben ze weer iets nieuws uitgebracht! Namelijk de M3 Real! Deze kaart bied dezelfde functies, hetzelfde gemak en comfort, en de zelfde vertrouwdheid van de eerdere producten met een paar belangrijke verschillen!
1. U kunt nu WEL gebruik maken van geheugenkaartjes groter dan 2GB
2. U heeft geen last meer van stotterende spellen als u een langzaam geheugen kaartje heeft.
3. U kunt gebruik maken van de expansion packs:
Rumble Pack: Deze activeert de trilfunctie waardoor je DS gaat trillen als je bijvoorbeeld geraakt word!
Rumble Ram Pack : Zelfde als de Rumble pack maar nu met RAM erbij zodat je dus kan INTERNETTEN! Op je DS!
Perfect Pack: Zelfde als bovenstaande maar dan kunt u ook GBA backups gebruiken!
Ik heb een ds lite en wil deze gaan voorzien van een adapter en flashcard.
ik wil hem optimaal gaan benutten multimedia, internetten voipen en games.
nou heb ik wat zitten googlen en krijg allemaal verschillende informatie.
Welke adapter is het beste en hoe groot en snel moet de microcard zijn?
Ik hoor het graag.
Groet,
Roger
Google het maar even na! De R4DS en de M3 Simply zijn van de zelfde maker en zijn exact hetzelfde product.
Maar nu hebben ze weer iets nieuws uitgebracht! Namelijk de M3 Real! Deze kaart bied dezelfde functies, hetzelfde gemak en comfort, en de zelfde vertrouwdheid van de eerdere producten met een paar belangrijke verschillen!
1. U kunt nu WEL gebruik maken van geheugenkaartjes groter dan 2GB
2. U heeft geen last meer van stotterende spellen als u een langzaam geheugen kaartje heeft.
3. U kunt gebruik maken van de expansion packs:
Rumble Pack: Deze activeert de trilfunctie waardoor je DS gaat trillen als je bijvoorbeeld geraakt word!
Rumble Ram Pack : Zelfde als de Rumble pack maar nu met RAM erbij zodat je dus kan INTERNETTEN! Op je DS!
Perfect Pack: Zelfde als bovenstaande maar dan kunt u ook GBA backups gebruiken!