ATI Radeon X1950 series

Pagina: 1
Acties:

• feroza29
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-01-2018
Hallo,

Gekoppeld aan deze kaart is een beamer en een kleine TFT monitor (10,4 inch) Om de video beelden tegenlijk weer te geven, maken we gebruik van de clone-functie van deze kaart.
Op zich werkt dit allemaal prima, maar de monitor die aan een van de uitgangen hangt, kan vanwege de toepassing niet groter gekozen worden dan 10,4 inch (formaat) en die aangeboden resolutie mag niet groter zijn dan 1024 x 768, terwijl de beamer een ingestelde resolutie nodig heeft van 1280x1024 pixels. De pixel rate kan wel ingesteld worden, maar gaat dan voor beiden kanalen tegelijk...
Is dit ergens (Catalyst Control center) onafhankelijk van elkaar in te stellen??

Grtn, Daniel

• Rafarion
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-07 15:39
Volgens mij kan je alleen onafhankelijke resoluties instellen met extended desktop(dualview ook wel genoemd) in catalyst. Bij clone is het zo dat je altijd de zelfde resoluties hebt dacht ik.

mischien kan je extended desktop gebruiken en dan het programma dat je wil laten zien naar het andere scherm sturen?

Je heb ook een "forceer" knop ik weet niet of het mogelijk is maar misschien kan je ook de beamer forceren om 1024 x768 te draaien.

edit : net ff gechecked , ik kan bijvoorbeeld mijn 17 inch forceren om in een hogere resolutie(1440x900) te draaien , deze valt dan niet uit maar wordt wel natuurlijk onscherp omdat het niet zijn native resolutie is.

[ Voor 42% gewijzigd door Rafarion op 10-12-2007 23:05 ]

"The two most common elements in the universe are hydrogen and stupidity."