topic naam zegt het zelf. khoop dat iemand mij kan helpen anders moet ik nog een 3d kaart gaan kopen voor men servertje....
Als er geen onboard videokaart in zit moet je er één op de kop tikken.
[ Voor 31% gewijzigd door hello_moto op 10-12-2007 21:03 ]
neem je toch een 2d kaart
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
T.net Vraag & Aanbod?
Overigens is een 3d kaart zeer overbodig voor een server.
Overigens is een 3d kaart zeer overbodig voor een server.
[ Voor 75% gewijzigd door Gunner op 10-12-2007 21:06 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Wat voor aansluiting? in de Pricewatch zie ik al kaarten staan vanaf e.25,- (ik kijk niet naar de goedkoopste winkel)
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
SSH?
Installeren wordt wat lastiger maar het kan wel (dus helemaal geen videokaart wat je denk ik bedoelt).
Installeren wordt wat lastiger maar het kan wel (dus helemaal geen videokaart wat je denk ik bedoelt).
yup dat is wat ik bedoel gwn een kistje dat ik ergens kan zeten zonder scherm, 3d kaart, toetsenbord, muis, gwn aleen de bak en internet verbinding in netwerk met men pc.zoals in een serverpark. maar het probleem is ik weet niet hoe ik hier aan beginMr_gadget schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:10:
SSH?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2007 22:18 ]
Een simpel PCI-videokaartje is voldoende voor een bak die als server dienst gaat doen.
Koop er een voor een tientje bij je lokale PC-boer of vraag aan iemand in je omgeving of 'ie nog wat heeft liggen.
Koop er een voor een tientje bij je lokale PC-boer of vraag aan iemand in je omgeving of 'ie nog wat heeft liggen.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Verwijderd
Wat voor OS wil je erop draaien?
Verder is de meest simpele oplossing de goedkoopste PCI/AGP/PCI-E kaart erin zetten.
Verder is de meest simpele oplossing de goedkoopste PCI/AGP/PCI-E kaart erin zetten.
Verwijderd
Een kast met voeding, een moederbord, een processor, wat geheugen een een HD.Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:19:
en voor de rest is nix nodig? gwn een pci kaartje?
ubuntu servertje, en de rest hebbek de cpu, hdd, case, voeding, mobo, ramVerwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:20:
Wat voor OS wil je erop draaien?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2007 22:31 ]
Verwijderd
Gewone desktop hardware wil niet booten zonder videokaart. Je moet dus ergens in een slot videokaart steken.Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:24:
[...]
ubuntu servertje, en de rest hebbek de cpu, hdd, case, voeding, mobo
daarnaast ken ik ook geen x86 server op dit moment zonder videokaart. (op oudere blades na).
topic zonder goede startpost hoe?
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()