IDE driver nForce50 op Windows x64

Pagina: 1
Acties:

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
Ik heb een server met een Abit AN52 moederbord (nForce 520). Hier draait Server 2003 x64 op.

Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om de IDE drivers hiervoor te installeren. De drivers van de site van Abit doen het niet, die op de site van nVidia ook niet. Als ik het installeren forceer dan kan het apparaat niet meer starten :') :(

Het kan toch niet waar zijn dat nVidia geen IDE drivers maakt voor deze chip en je maar lekker laat zitten met een driver van Microsoft uit 2002 :? 8)7

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Het is natuurlijk wel lullig dat je geen driver kan vinden ervoor, maar heb je problemen met die MS driver?

Hier stond een dode link.

• mieJas
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

mieJas

Ja, maar nee.

Wat strandbal zegt. Als je geen problemen hebt met de Windowsdriver, laat je die best met rust. Qua snelheid maakt het al lang niet meer uit.

Yes, but no.

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
Als ik gegevens kopieer over 2 schijven dan loopt zowat het hele ding vast. Er is niet echt een processorload te zien maar ik verlies de connectie (RDP) en krijg die pas terug als het kopieren klaar is..

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
Het probleem lag niet bij de driver, maar de cache van de schijf was uitgeschakeld :P Kopieren gaat nu weer gewoon goed :)