Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Ik heb mijn Zen V Plus nu bijna een jaar. Hij heeft altijd perfect gewerkt op mijn pc, zowel onder XP als Vista (zonder de gare Creative software, gewoon als mass storage device). Gisteren heb ik XP opnieuw geinstalleerd.

Vanmorgen sloot ik mijn Zen voor het eerst aan op de pc sinds de nieuwe XP installatie. Het apparaat werd meteen gedetecteerd en er verscheen een icoon in "My computer". Wanneer ik op dit icoon klik, stopt explorer.exe met reageren. Ik heb het ook al geprobeerd met de Creative software, maar dat loopt ook meteen vast (zal wel een shell zijn bovenop een explorer.exe window). Ook heb ik geprobeerd om de Zen te resetten, en ik heb de firmware geupdate. I

Ik dacht eigenlijk dat het aan de Zen zou liggen, maar dit is niet zo, want op mijn laptop werkt hij wel gewoon!

Kan iemand mij helpen? ;(

[ Voor 12% gewijzigd door Janssen op 10-12-2007 19:35 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Janssen schreef op maandag 10 december 2007 @ 19:28:
Ik heb mijn Zen V Plus nu bijna een jaar. Hij heeft altijd perfect gewerkt op mijn pc, zowel onder XP als Vista (zonder de gare Creative software, gewoon als mass storage device). Gisteren heb ik XP opnieuw geinstalleerd.
MTP-device bedoel je.
Vanmorgen sloot ik mijn Zen voor het eerst aan op de pc sinds de nieuwe XP installatie. Het apparaat werd meteen gedetecteerd en er verscheen een icoon in "My computer". Wanneer ik op dit icoon klik, stopt explorer.exe met reageren. Ik heb het ook al geprobeerd met de Creative software, maar dat loopt ook meteen vast (zal wel een shell zijn bovenop een explorer.exe window). Ook heb ik geprobeerd om de Zen te resetten, en ik heb de firmware geupdate. I

Ik dacht eigenlijk dat het aan de Zen zou liggen, maar dit is niet zo, want op mijn laptop werkt hij wel gewoon!

Kan iemand mij helpen? ;(
Het ligt dus niet aan je speler. Dan is de software een volgende logische verdachte. Probeer de software eens opnieuw te installeren. Mocht dat niet werken, kijk dan eens naar de USB-drivers van je pc, probeer een andere USB-poort, ed.

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
RoD schreef op maandag 10 december 2007 @ 20:06:

Het ligt dus niet aan je speler. Dan is de software een volgende logische verdachte. Probeer de software eens opnieuw te installeren. Mocht dat niet werken, kijk dan eens naar de USB-drivers van je pc, probeer een andere USB-poort, ed.
Het gekke is dat ik de Creative software niet eens heb geinstalleerd....zonder software moet het ook werken....andere usb controller werkt ook niet.....

Maar, ik ben er zojuist achtergekomen dat ik via Windows Media Player wel bestanden op de Zen kan zetten. Dus dan ga ik dat maar gebruiken. Ik denk dat het één of ander conflict met andere software is ofzo....maar heb echt geen zin om XP alweer op nieuw te installeren.

Dan maar via WMP :/

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat lukt dus wel? Wellicht dat WMP opnieuw installeren helpt.