Ik heb de kans om voor 869 euro, (ipv 1149) een Acer Travelmate "Advanced" te kopen. Na navragen bleek dit een Travelmate 7720 te zijn. Iemand ervaring met deze laptops?
(Belangrijkste)Specs volgens acer.nl
"Legitieme Windows® XP Professional,
Intel® Core™2 Duo processor T7300 (2GHz/FSB: 800MHz/4MB L2 cache),
17TFT WXGA+,
2048MB DDR II RAM (2x 1024),
160GB HDD (5400rpm),
Super Multi DVD-RW Double Layer, 6-cell LiIon,
ATI Mobility Radeon™ HD X2400 XT up to 1024MB HyperMemory (256MB dedicated),
5-in-1 card reader, 0.3MP CrystalEye"
Is deze laptop ook een beetje geschikt om games op te spelen of moet ik dan echt op zoek naar een duurdere/betere? Ik hoef echt niet alles op high te spelen natuurlijk, dan kocht ik wel een Desktop pc. Maar zou ik bijvoorbeeld de Orange box kunnen spelen? Is er ergens een website waarop ik dat kan opzoeken? (en dan bedoel ik niet op de sites van de games handmatig de requirements opzoeken, natuurlijk ^^)
Iemand ervaring met dit type of met de Travelmate serie in het algemeen? Hoe zit het met de betrouwbaarheid van de Travelmates en hoe is de service van Acer?
Bij Voorbaat Dank.
Ah, typo in de titel, excuses!
(Belangrijkste)Specs volgens acer.nl
"Legitieme Windows® XP Professional,
Intel® Core™2 Duo processor T7300 (2GHz/FSB: 800MHz/4MB L2 cache),
17TFT WXGA+,
2048MB DDR II RAM (2x 1024),
160GB HDD (5400rpm),
Super Multi DVD-RW Double Layer, 6-cell LiIon,
ATI Mobility Radeon™ HD X2400 XT up to 1024MB HyperMemory (256MB dedicated),
5-in-1 card reader, 0.3MP CrystalEye"
Is deze laptop ook een beetje geschikt om games op te spelen of moet ik dan echt op zoek naar een duurdere/betere? Ik hoef echt niet alles op high te spelen natuurlijk, dan kocht ik wel een Desktop pc. Maar zou ik bijvoorbeeld de Orange box kunnen spelen? Is er ergens een website waarop ik dat kan opzoeken? (en dan bedoel ik niet op de sites van de games handmatig de requirements opzoeken, natuurlijk ^^)
Iemand ervaring met dit type of met de Travelmate serie in het algemeen? Hoe zit het met de betrouwbaarheid van de Travelmates en hoe is de service van Acer?
Bij Voorbaat Dank.
Ah, typo in de titel, excuses!