Toon posts:

[Outlook 2003] adresboek exporteren*

Pagina: 1
Acties:
  • 774 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ok, probleempje..
heb hier bij mijn pa en ma (WinXP) eens thunderbird op de pc geknald want outlook deed moeilijk :P
maar nu heb ik alles wel kunnen overzetten, draait lekker, ouders vinden t goed enz enz.
Maar... Outlook heeft in de loop der jaren een hele hoop adressen opgeslagen en deze wil ik graag exporteren, mij lijkt het vanzelfsprekend dat dit kan via exporteren, of via het windows adressbook, desnoods met programmatjes, filetjes thunderbird zelf.. nee, niet dus :(
Outlook heeft schijnbaar 2 adresboeken, 1 die je zelf handmatig bijhoud enz. en 1tje waar de 'verzamelde adressen' in staan.
Nu wil ik de laatste hebben, maar dit schijnt nogal moeilijk te zijn.. (ik ben al dagen aan het prullen, en ik houd niet zo van prullen :P )
Google, GoT, (help functie? :S ) ik denk, ik open maar een topic, misschien dat het dan wel gaat werken.

Alvast bedankt ;)

Verwijderd

Dat is je nickname cache (nk2 file). Je zou iets als dit kunnen gebruiken om te exporteren.

Verwijderd

Topicstarter
ok :D das voor elkaar ;) hartstikke bedankt ;)

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

offtopic:
Zuchten en kreunen doe je maar met je liefje -->titelfix
;)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland