Medetweakers,
heb een raar probleem op een Vista Home Premium-machine.
Wanneer ik een audioCD probeer af te spelen krijg ik de melding:
"Kan het bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren."
En dan een knop "Sluiten" en "Help op het web". Deze laatste biedt geen oplossing (er staat wel een lijst met ondersteunde filetypes)
Het probleem doet zich voor bij media player en media center.
Het geluid onder windows werkt en ik kan de CD afspelen met vb Winamp.
Heb al een paar codecpacks geprobeerd echter zonder resultaat.
Het is een laptop (Toshiba Satellite P200) van een klant en ik heb hier al uren zitten zoeken zonder resultaat
Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Volgens de klant zou het afspelen van DVD's ook een probleem geven maar dit heb ik nog niet kunnen testen.
Alle ideeën zijn welkom, ik neem de laptop mee naar huis vanavond om eventueel te kunnen testen en verder te zoeken...
Thx,
Simke
heb een raar probleem op een Vista Home Premium-machine.
Wanneer ik een audioCD probeer af te spelen krijg ik de melding:
"Kan het bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren."
En dan een knop "Sluiten" en "Help op het web". Deze laatste biedt geen oplossing (er staat wel een lijst met ondersteunde filetypes)
Het probleem doet zich voor bij media player en media center.
Het geluid onder windows werkt en ik kan de CD afspelen met vb Winamp.
Heb al een paar codecpacks geprobeerd echter zonder resultaat.
Het is een laptop (Toshiba Satellite P200) van een klant en ik heb hier al uren zitten zoeken zonder resultaat
Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Volgens de klant zou het afspelen van DVD's ook een probleem geven maar dit heb ik nog niet kunnen testen.
Alle ideeën zijn welkom, ik neem de laptop mee naar huis vanavond om eventueel te kunnen testen en verder te zoeken...
Thx,
Simke
Simke