Toon posts:

[Vista 64] alleen keuze uit klassiek menu

Pagina: 1
Acties:
  • 1.110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb laatst windows vista 64 bit geinstaleerd, en ik zie dat ik klassiek menu heb staan, ik wil dit veranderen en ik zie het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://www.irandaarbaand.nl/klassiekmenu.jpg

ik wil graag het menu van vista weer terug hebben |:( . ik kan nergens een oplossing hiervoor vinden. wie kan mij helpen? alvast bedankt !!!

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand hoe ik dit kan herstellen?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Was dit direct na installatie al zo? Of heb je zitten klooien met tweak-programmaatjes?

En heb je ook vanaf originele dvd geinstalleerd?

• tim427
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 13:40

tim427

Turbulence!

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:58:
weet niemand hoe ik dit kan herstellen?
Is je vista legaal? Werk je in een domein? Heb je uberhaupt ooit gehoort van policies? Is dit een OrgineleDVD image, oftewel: hij is niet aangepast met een programma als vLite bijvoorbeel? Is het zo'n unattented install van internet (MuiZ bijvoorbeeld) maar wel met legale licentie? Of dus geen licentie?

Beetje meer info is zeer gewardeerd!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Gelukkig geen last van, zou ook geen oplossing weten. Helaas kan ik enkel het Vista Basic theme selecteren in Vista 64. :/

• tim427

tim427

Turbulence!

Dj-sannieboy schreef op maandag 10 december 2007 @ 23:31:
Gelukkig geen last van, zou ook geen oplossing weten. Helaas kan ik enkel het Vista Basic theme selecteren in Vista 64. :/
Misschien is het wel grappig om de vraag nog eens te lezen: Wie weet hoe je dit weer terug kunt zetten? en niet: Wie heeft er GEEN last van?

:Y)

Lijkt de kleuter school wel :P vraag je: wie heeft er een regenjas bij zich? en ze zeggen allemaal: ik niet :+)

Verwijderd

Topicstarter
het gaat om een gedownloade vista 64 bits unattended. het was al zo direct na installatie.
dus er is geen enkele manier om de originele vista menu terug te krijgen? (behalve andere vista te instaleren?)

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:47

DizzyWeb

Ondertiteld

Sja, als je Vista gewoon koopt, dan levert Microsoft nog support ook.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 00:05:
het gaat om een gedownloade vista 64 bits unattended. het was al zo direct na installatie.
dus er is geen enkele manier om de originele vista menu terug te krijgen? (behalve andere vista te instaleren?)
Die manier is er vast wel, maar aangezien niemand weet wat precies de oorzaak kan zijn zal het erg lastig worden. Het zou om een wazige reden door de 'maker' van die dvd gedaan kunnen zijn, maar het kan ook komen door beschadigingen op de dvd, waardoor die bestanden niet gelezen konden worden.

Ik zou alle moeite besparen en een andere dvd zien te scoren...

Enige wat me nog even te binnen schiet is om te proberen om een nieuwe user aan te maken en kijken of het daarmee wel werkt.

Verwijderd

Topicstarter
nee het werkt niet met een ander account. ik weet genoeg en heel erg bedankt voor jullie reacties !

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 00:29 ]

• tim427

tim427

Turbulence!

Ik denk dat hij in de local policies is uit gezet ;)

• Staatslot
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-02 22:34
Ik heb precies hetzelfde probleem, en ik krijg het ook niet opgelost... :(

• Staatslot
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-02 22:34
En meteen zelf de oplossing:

gpedit.msc > gebruikersconfiguratie > beheerssjablonen > menu start en taakbalk > klassiek menu start forceren eigenschappen > uitgeschakeld

En nu kan je wel weer kiezen voor het vista start menu :)

• Pantalaimon|A
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-05-2013
mvergroesen schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 17:26:
En meteen zelf de oplossing:

gpedit.msc > gebruikersconfiguratie > beheerssjablonen > menu start en taakbalk > klassiek menu start forceren eigenschappen > uitgeschakeld

En nu kan je wel weer kiezen voor het vista start menu :)
Bedankt voor de oplossing, ik had ook deze versie :)
Pagina: 1