Lanparty: eNeRGy LAN

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
Afbeeldingslocatie: http://www.energylan.nl/images/index_09.gif

eNeRGy Lan
2, 3 en 4 januari 2008
De Radstake 8211; Heelweg
WWW.ENERGYLAN.NL

WTF?! eNeRGy Lan?
DÉ Lanparty van de Achterhoek! Het gaat voor maar liefst 3 dagen gehouden worden in de beste Discotheek van de Achterhoek! Met meer dan 100 gamers proberen we er gamevolle dagen van te maken!

Okee, leuk, waar?
De eNeRGy Lanparty zal zich afspelen in Zalen- en Uitgangs centrum 'De Radstake'.

Chill! Wanneer?
De eNeRGy Lanparty zal op 2, 3 en 4 januari 2008 plaatsvinden.

Woot, hoe doe ik mee?
Je moet je registreren op de website van GameParty.net. Na dit gedaan te hebben kan je je via onze eNeRGy Lan pagina inschrijven voor de Lan!
Let op!: Vul je goede gegevens in!

Hoe duur met het gaan worden?
Als je van te voren een kaartje wilt halen gaat dat €20.- kosten. Op de Lanparty zelf, als er nog plek is: €25.-. Bezoekers betalen €5.- entree.

En wat krijg ik voor dat geld?
De ene vindt het veel geld voor een Lanparty en de andere vindt het juist wel meevallen. Maar hiervoor krijg je natuurlijk een goede plek én een slaapplek. Uiteraard is er tegen betaling een uitgebreide Catering van de Radstake beschikbaar.

Slaapplek?
Jaa, er komt een aparte zaal om in te slapen. Je moet je eigen voorzieningen hiervoor meenemen. Je mag zelf weten wanneer je slaapt, maar het blijft er stil.

JE MAG OOK SLAPEN BIJ JE PC, DE SLAAPZAAL BLIJFT!

En als ik niet slaap?
Dan hebben we natuurlijk altijd nog vette game compo's!
De games die er gespeeld worden in de compo's:

Clan compo's
Call of duty 2
4 vs 4
Search and destroy
Counter Strike Source
5 vs 5
Counter Strike 1.6
5 vs 5

Duels
Command and conquer 3
1 vs 1
Trackmania Nations
1 vs 1 (iedereen voor zich)

Met hoeveel mede-gamers zit ik?
Het maximaal aantal gamers bevat 125 stuks. Dit is dan ook echt met maximum. Het minimum aantal gamers moet 90 stuks zijn. Als we hier onder zitten, gaat de Lan niet door! Dus alarmeer al je vrienden en neem ze mee naar eNeRGy Lan!

Op het moment van schrijven hebben we 138 aanmeldingen en 65 betalingen. je bent echter pas zeker van een plek als je betaalt hebt. Op dit moment zijn er dus nog 60 vrije plaatsen, als je aan de deur betaalt ben je niet verzekerd van een plek.

Wie verzorgt ons netwerk?
We krijgen ons netwerk van de professionele bemanning van Gameparty.net en we beschikken over een professioneel en snel 100mbit netwerk.

Hoeveel ruimte heb ik?
De aangeboden ruimte op Energy-lan is niet mis! We hebben wat wij noemen een blok, een blok bestaand uit 3 tafels. Aan 1 blok komen aan beide kanten 2 mensen te zitten.
Hier onder een foto:

Afbeeldingslocatie: http://img253.imageshack.us/img253/5567/dsc00587rt7.th.jpg

Sponsors:
Natuurlijk mogen die ook niet ontbreken! We komen met onze eigen stand te staan waar we SteelSeries (Muizen, muismatten, toetsenborden etc) producten voor een zachter prijsje mogen verkopen. Uiteraard worden er voor de compo’s ook prijzen geregeld! Maar dat houden we nog eventjes geheim tot aan de lanparty, maar het zal zeker niet onder de maat zijn!

Hoofdsponsor:
  • [img]http://www.bouweenpc.nl/uploads/462_1190358649.jpg[/img] [img]http://www.bouweenpc.nl/uploads/462_1190831334.jpg[/img]
Sponsoren:
  • [img]http://www.energylan.nl/images/index_22.gif[/img]
Waar ligt 'Heelweg' precies?
De meesten zullen er nog niet van gehoord hebben. Het is namelijk ook maar een kleine plaats. Maar het ligt in de Achterhoek (Gelderland). Natuurlijk is iedereen uit Nederland/Belgie of wat dan voor een land van harte welkom! Klik op de onderstaande links voor de precieze plek:

Streekkaart
Routekaart

code:
1
2
3
4
Het adres:
De Radstake
Twenteroute 8
7055 BE Heelweg

Voor verdere vragen kunt u altijd bij mij of een van de leden van de crew terecht. Mailen kan altijd naar:

info@energylan.nl
of bezoek het forum

Je kan pas een plaats kiezen als je aan de betaling hebt voldaan, en deze is verwerkt.

We hopen iedereen een leuke Lan te bezorgen!
Met vriendelijke groeten,

De eNeRGy Lan - Crew
WWW.ENERGYLAN.NL

PS: Wij hebben toestemming gekregen voor dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

zo'n volledige "blok" voor 2 man? Leuk om je armen op te leggen idd, maar wat moet je verder met zoveel plaats? :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:37

Flapmo

and back is gigi!

Boeboe schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:32:
zo'n volledige "blok" voor 2 man? Leuk om je armen op te leggen idd, maar wat moet je verder met zoveel plaats? :)
cola, chips, bier, muis + andere pads / joystick etc. Hij komt wel vol hoor. Maar met kinder kan het idd ook ;).

Was ik de enige die dacht aan de gebruiker eNeRgY toen ik dit las? :p

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-10 15:05

Minkie

Groazers Unite.

Boeboe schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:32:
Omg sorry hoor :')
Op de meeste LAN's zit je met je ellebogen tegen je buurman aan. Hier heb je tenminste de ruimte, is het schijnbaar weer niet goed :'(

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
Kijk het is inderdaad best veel ruimte (110cm breed en 75 diep per persoon).
Aan zon blok komen 4 mensen, 2 aan elke kant.
Maar als iemand een crt heeft dan is die 75 cm diep best wel prettig.
En als je meerdere mensen aan 1 zon blok doet dan krijg je weer dat bepaalde mensen tegen de tafelpoten aan moeten zitten en dat is niet bepaald fijn.

Verder is het ook wel fijn als je af en toe je armen op de tafel kan laten rusten tijdens de lan.

De naam heeft eigenlijk niks te maken met de gebruiker eNeRGy.
Wij van de organisatie zitten samen in de NRG clan, dit is zeg maar een soort fun clan waarmee we regelmatig kleine lans houden enzo.
Ooit ontstont het idee om eens een grotere lan te houden en toen dachten we eerst aan NRG lan maar NRG is nou niet echt een duidelijke naam. Toen is zeg maar het idee ontstaan om de afkorting voluit te schrijven als energy en later hebben we de clan letters groter gemaakt.
Het is dus voor zover wij weten puur toeval :P.

[ Voor 37% gewijzigd door dutch_warrior op 10-12-2007 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:32
Ziet er goed uit! Zeker de ruimte, toen ik jaren geleden nog LAN's had met onze grote vriendengroep hadden we zoveel ruimte niet. Ook een slaapzaal klinkt goed, beter dan brak op je ikea klapstoel slapen.

Veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@t Boeboe
volgens mij heb jij nog nooit een lan bezocht of wel? het is tog juist fijn om veel ruimte te hebben!
Teminste zo denken wij erover, zo heeft iedereen genoeg ruimte om lkkr ontspannen te kunnen gamen. En niet zo opgepropt zit.

Klopt de slaapzaal is ook beter voor de veiligheid.
Dan heb je niet al je spullen ( slaapspullen ) bij je pc liggen maar in de slaapzaal en zo hou je meer ruimte over bij je pc en dus meer ruimte in de gangpaden en je kan uiteraard lekker liggen en je hoeft dan niet zittend te slapen in je ikea stoel.
Energylan crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeahh, HCC (ik dus en nog een paar anderen) zijn van de partij xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 21:06

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ziet er leuk uit en teminste voldoende ruimte om je zooi kwijt te kunnen. Maar helaas ik denk dat ik die dagen gewoon moet werken / Aan het bijkomen van mijn nieuwjaars kater :/

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer ! zo dachten wij dus ook over de ruimte!
Als je tog zin hebt om te komen :D schrijf je dan snel in en betaal snel want vol = vol !

#Energylan crew
Pagina: 1