SMC 7804 WBRA in de fik

Pagina: 1
Acties:

• VideoWolf
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-11-2024

VideoWolf

mijn viral video

Topicstarter
Zat net te surfen toen ik opeens m'n draadloze verbinding kwijtraakte. Dacht dat iemand per ongeluk de stekker van het modem eruit had getrokken en toen ik het modem oppakte, kwam er rook uit!!

Van het ene op het andere moment is er kennelijk iets kortgesloten binnenin het modem- ruikt een beetje naar verbrand rubber. Heb na afkoelen nog 2x het powersnoer aangesloten en beide keren ging ie weer roken. Dat was dus het einde van de SMC...

Heb hem volgens mij een jaar of vier, ding staat dag en nacht aan. (moet er niet aan denken dat ik niet thuis was geweest...)

Nu even op het onbeveiligde netwerk van de buren, dank!- wie jullie ook zijn 8)

Heeft iemand hier wel eens van gehoord, zo'n ongeluk?

Verder: toevallig krijg ik over 3 weken IPB van Telfort -incl een nieuw draadloos modem- maar ondertussen wil ik toch op m'n eigen lijn verder kunnen internetten. Ik heb ADSL van Planet/KPN, heb nog zo'n splittertje- misschien dat ik de komende 3 weken dan maar overbrug met een simpel -bedraad- modempje. Heeft iemand een goede tip? Ik ben niet technisch en weet helemaal niet waar ik op moet letten... (ik heb een 6 mbit verbinding)

http://youtu.be/gEABifBgwi8

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:19
Het goedkoopst is om via Marktplaats een modem te scoren, liefts een Speedtouch 510 of 546 Dat zijn nl. de modems waar KPN mee werkt, op die manier moet er vast iemand bij Planet zijn die je kan helpen met het instellen daarvan.

Een volledig nieuw modem kopen voor 3 weken is wel een beetje zonde geld

Toevoeging: Let er bij een aanschaf op of je een 510i of een 546i aanschaft of een 510/546. De i versie heb je namelijk alleen nodig als je ook ISDN telefonie gebruikt.

[ Voor 37% gewijzigd door Matrix op 12-12-2007 15:21 ]

• VideoWolf
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-11-2024

VideoWolf

mijn viral video

Topicstarter
Matrix schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:11:
Het goedkoopst is om via Marktplaats een modem te scoren, liefts een Speedtouch 510 of 546 Dat zijn nl. de modems waar KPN mee werkt, op die manier moet er vast iemand bij Planet zijn die je kan helpen met het instellen daarvan.

Een volledig nieuw modem kopen voor 3 weken is wel een beetje zonde geld

Toevoeging: Let er bij een aanschaf op of je een 510i of een 546i aanschaft of een 510/546. De i versie heb je namelijk alleen nodig als je ook ISDN telefonie gebruikt.
Ik had ondertussen al een USB-modempje voor 15,- opgepikt maar dat werkte niet... Gisteren weer teruggebracht en toen ik thuiskwam, lag daar het Telfort modem op de mat! Die heb ik nu voorlopig geconfigureerd voor Planet- alles draait goed totdat... de PC net opeens geen verbinding meer kon maken met het modem- terwijl ik het gewoon zag bij Draadloze Netwerken...?! Na een herstart wel weer... What the f...? Ga er maar even een nieuw draadje over openen...

http://youtu.be/gEABifBgwi8