Toon posts:

[2k] Invoer è é lukt niet via toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ik heb een raar probleem.

Als ik vreemde tekens wil invoeren gaat dit niet. Van alles heb ik al geprobeerd.
Het betreft een W2K NL Oem, een redelijk verse installatie en het probleem is er vanaf dat de pc opnieuw is geinstalleerd.

De land instellingen staan op Nederlands en de Indeling staat op Verenigde Staten (internationaal).
Nu komt het vreemdste, wanneer ik dus bv ê probeer te typen, eerst op de ^ en dan op de e, krijg gewoon de e. En met bv ^ spatie zou ik ^ moeten krijgen, niet dus. 2x op ^ geeft wel ^^ als invoer op het scherm.

Inmiddels ook andere software voor het toetsenbord (van logitech) geinstalleerd maar dit mocht ook niet baten.

Ik hoop dat iemand van jullie een oplossing heeft.

Verwijderd

check je soort toetsenboord ff, is die geschikt als us international of als us-us?

Verwijderd

Topicstarter
De Hardware combinatie heeft het voor het opnieuw installeren van w2k goed gedaan.
Daar is verder niks in veranderd, tevens is dezelfde Oem CD gebruikt als de daarvoor wel goed draaiende versie.

Edit, heb net ook ff een toetsenbord van een andere w2k machine die het wel goed doet getrokken en deze gaat ook fout op de betreffende PC.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2007 17:15 ]