Toon posts:

Instalatie koeler (help plz)

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Thermaltake blue orb II gekocht en nu ik hem wil installeren zit ik met 2 probleempljes.

1 hij past niet helemaal precies. dat wil zeggen ik heb 2 keer 2 bankjes voor mijn geheugen. blauw en zwart. blauw-zwart-bluaw-zwart. momenteel zit mijn geheugen in de blauwe bankjes. de vraag is kan ik ze gewoon allebei in de zwarte doen...of zijn die voor ander geheugen bedoeld. dan past hij namelijk wel.

2 ik moet dat zwarte rekje verwijderen...
zie het zwarte rekje op onderstaande foto.

http://image2.sina.com.cn/IT/cr/2005/0415/3291767381.jpg

nu is een van de twee schroeven (kruiskop) aan de bovenkant kapot waardoor ik hem er niet uitkrijg. heeft iemand dit wel eens meegemaakt en wellicht een idee hoe ik dat ding er toch uit kan slopen?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG Beleid

- "help plz" en dergelijke kreten horen niet in een GoT titel
- in een topicstart horen specs te staan. Je post er niets
- een koeler met een bijzondere bevestigingsmechanisme hoort een handleiding te hebben. Daar staat vast een en ander in, maar je maakt totaal niet duidelijk wat (of dat je er überhaupt in gekeken hebt)
- uitgebreide koelers passen vaak niet op alle borden. Weet je zeker dat het hier fysiek op past (en wij kunnen je net echt helpen omdat je dus nalaat te melden om welk bord het gaat)
- ik weet niet wat jij denkt dat een "geheugenbank" is, maar je zou er goed aan doen de RAM FAQ te lezen, want je gebruikt het blijkbaar waar je geheugenslot bedoelt.
- sowieso kun je in de handleiding van je moederbord lezen hoe het zit met slots en geheugen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.