Meuktracker selectie

Pagina: 1
Acties:

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Wat ik een beetje jammer vind is dat ik sommige programma's echt heel vaak voorbij zie komen in de meuktracker (paint.net bijvoorbeeld, elke beta en rc komt voorbij), terwijl een nieuwe versie van een gratis multiplayer shooter die ik een keer had gesubmit er helemaal niet in kwam (spel wordt wel gespeeld door 1000'en mensen). Wordt elke beta en rc van paint.net nou echt belangrijker gevonden dan zoiets? Of had ik iets fout gedaan bij het submitten? Bij het submitten wordt wel gezegd dat jullie niet corresponderen over de selectie, maar ik vraag het met toch af.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
We hebben niet de mankracht om alle updates die uitkomen te posten. We moeten dus een keuze maken tussen de updates waardoor het voor kan komen dat iemand liever schrijft over Paint.NET dan over een shooter. We zijn dan ook een stukje bevooroordeeld op dat gebied, want iemand die Paint.NET gebruikt, schrijft liever daarover dan over een programma om cd's mee te branden.

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Aha, dat is interessant. Bedankt voor de informatie.

Helpt het als ik volgende keer dan alvast een compleet stukje schrijf, zodat er alleen maar hoeft te worden ge- copy/paste'd? :)