Toon posts:

Beeldscherm uitgeschakeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nieuwe computer gekocht en daar zit nvidia 8500 GT Geforce videokaart in. Nou was ik druk bezig om mijn tv op mijn computer aan te sluiten. Heb de kabels aangesloten en via de software die Nvidia bij hun videokaart levert had ik een tweede beeldscherm aangemaakt met de juiste instellingen. Tvtool gedownload. Maar hij deed het nog niet.

Nu mijn probleem. Via de software van Nvidia heb ik per ongeluk aangegeven dat hij alleen een signaal moet sturen naar mijn tv. Dus nu heb ik geen signaal op mijn tv. En zodra Windows opstart heb ik ook geen signaal meer op mijn gewone beeldscherm. Voordat Windows opstart kan ik wel het opstarten onderbreken.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit het beste kan oplossen? Kan ik bijvoorbeeld de software van de videokaart verwijderen?

Bij voorbaat dank,

Remco

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:16

Haan

dotnetter

Als je de TV niet hebt aangesloten (dus alleen een kabel van de videokaart naar je gewone monitor) zou je daar gewoon het beeld op moeten houden.

Anders zou je veilige modus eens moeten proberen (F8 drukken voordat Windows start)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Ik neem aan dat je nog wel in Windows komt? Want dan kun je dat bij je instellingen van je videokaart ook gewoon weer wijzigen naar 2 monitoren (bij de optie 'meerdere beeldschermen gebruiken'). Hoop dat je hier wat aan hebt..

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-07 16:04
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 11:49:
Ik neem aan dat je nog wel in Windows komt? Want dan kun je dat bij je instellingen van je videokaart ook gewoon weer wijzigen naar 2 monitoren (bij de optie 'meerdere beeldschermen gebruiken'). Hoop dat je hier wat aan hebt..
offtopic:
Hij zegt dat hij geen beeld heeft. Dus kan die procedure moeilijk volgen.

Ik zou het inderdaad even proberen in Veilige modus, als je de software daar niet kun configureren zou ik de software van NVidia even verwijderen.

Verwijderd

Sorry.. 8)7 Effe te snel gelezen, ik dacht alleen nog beeld op je TV maar zie nu dat je helemaal geen beeld meer hebt.. hoop dat het wel lukt in veilige modus!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Gewoon in veilige modus opstarten zou moeten werken, ik kreeg ook een keer geen beeld meer na een driverupdate. Ik heb het toen opgelost door in veilige modus mijn videokaart te verwijderen uit apparaatbeheer, wanneer je windows normaal opnieuw opstart wordt hij dan weer gedecteerd en kun je de nieuwste drivers van nvidia weer installeren.
Pagina: 1