Mijn laptop heeft de laatste tijd na opstarten dat hij blijft hangen , zandlopertje en verder niets.
In taakbeheer zie ik het volgende niet-actieve systeemprocessen 99%.
Als ik opnieuw opstart werkt het wel weer.
Na wat googelen zie wel info over wat het is ;''Niet-actieve systeemprocessen' is de naam die Taakbeheer gebruikt om alle ongebruikte rekenkracht van de CPU bij te houden. Als uw systeem maar op 5 procent van zijn capaciteit draait, zal dit 'proces' daarom 95 procent CPU-gebruik laten zien. Door alles uit te zetten, wordt dit percentage alleen maar hoger. Maakt u zich dus geen zorgen, het gaat hier niet om spyware, maar om een melding dat er letterlijk niets aan de hand'
Maar waarom gebeurd dit en hoe kan ik dit uitschakelen of voorkomen
zodat ik dit niet krijg bij opstarten...?
In taakbeheer zie ik het volgende niet-actieve systeemprocessen 99%.
Als ik opnieuw opstart werkt het wel weer.
Na wat googelen zie wel info over wat het is ;''Niet-actieve systeemprocessen' is de naam die Taakbeheer gebruikt om alle ongebruikte rekenkracht van de CPU bij te houden. Als uw systeem maar op 5 procent van zijn capaciteit draait, zal dit 'proces' daarom 95 procent CPU-gebruik laten zien. Door alles uit te zetten, wordt dit percentage alleen maar hoger. Maakt u zich dus geen zorgen, het gaat hier niet om spyware, maar om een melding dat er letterlijk niets aan de hand'
Maar waarom gebeurd dit en hoe kan ik dit uitschakelen of voorkomen
zodat ik dit niet krijg bij opstarten...?