[UPC] geen toegang meer voor torrent client(s)

Pagina: 1
Acties:
  • 401 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-12 09:44
Sinds vandaag op geen enkele manier gebruik kunnen maken van torrent clients. Melding: connection closed by peer. Maakt niet uit welke tracker of client. Misschien hebben meer mensen hier last van? Of een verklaring voor? Draai op standaard config vista - linksys - modem - upc. Nooit problemen gehad. Duidt dit op een blokkade van UPC?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je bent de tweede hier vandaag met deze issues...

Torrent probleem UPC

Bij hem was vernieuwen van de IP lease de oplossing. Als dat niet werkt hebben we meer info nodig - wat gebeurt als je even de PC direct op de modem hangt en de modem reboot. Als de modem dan weer online is, lukt het dan?

Welke IP-range zit je (eerste drie getallen IP-adres)?
Werken andere P2P diensten wel?
Wat gebeurt er als je de trackers probeert te pingen?

Oslik blyat! Oslik!

• LIMIT-AR
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07-2024
Ik heb hetzelfde probleem, torrents zijn veel trager dan normaal. maar 100 kb maximaal terwijl ik normaal 600 kb haal via dezelfde tracker.

Ik heb geen NAT probleem. En de normale downloadsnelheid is wel goed. Ik heb een 6 MB UPC abonnement.

Ik krijg ook geen foutmeldingen en heb meerde clients geprobeerd. Bij mij is het probleem net als bij de member in het andere topic vanaf zaterdag gekomen.

• LIMIT-AR
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07-2024
LIMIT-AR schreef op maandag 10 december 2007 @ 19:36:
Ik heb hetzelfde probleem, torrents zijn veel trager dan normaal. maar 100 kb maximaal terwijl ik normaal 600 kb haal via dezelfde tracker.

Ik heb geen NAT probleem. En de normale downloadsnelheid is wel goed. Ik heb een 6 MB UPC abonnement.

Ik krijg ook geen foutmeldingen en heb meerde clients geprobeerd. Bij mij is het probleem net als bij de member in het andere topic vanaf zaterdag gekomen.
Hoe het kan weet ik niet maar het probleem is opgelost. Ik haal nu weer gewoon m'n volle snelheid.