Assume there are no rules and it's one big free for all
Toetsen zijn niet los te koop (in ieder geval niet als spare part bij Apple). In dit geval zou er een nieuw toetsenbord in moeten en dat kost rond de 100 euro.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dang!!! dan maar rondkijken op ebay ofzo...
Thanks
Thanks
Assume there are no rules and it's one big free for all
In de VS zijn een aantal (online)winkels die onderdelen (gerecycled of anders verkregen) verkopen, heb daar ooit een screen bezel voor mijn iBook G3 en een toets gekocht, prijs is ivm de dollarkoers prima vermoed ik.
[ Voor 7% gewijzigd door begintmeta op 10-12-2007 19:01 ]
voor een powerbook weet ik het zo niet, maar voor mijn mbp ben ik gewoon langs een apple winkel geweest en daar hebben ze me gwn een nieuwe esc toets meegegeven...Daedalus schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:45:
Toetsen zijn niet los te koop (in ieder geval niet als spare part bij Apple). In dit geval zou er een nieuw toetsenbord in moeten en dat kost rond de 100 euro.
't Zal er inderdaad op neerkomen dat het OF service is OF een heel nieuw toetsenbord kost...lh-Online.nl schreef op maandag 10 december 2007 @ 18:57:
Vriendelijk mailtje naar een AASP of Apple zelf doet misschien ook wonderen
Dan zullen ze daarvoor wel een donortoetsenbord hebben gebruikt, want naar mijn weten zijn toetsen niet los te bestellen.SdtThys schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 00:31:
[...]
voor een powerbook weet ik het zo niet, maar voor mijn mbp ben ik gewoon langs een apple winkel geweest en daar hebben ze me gwn een nieuwe esc toets meegegeven...
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Pagina: 1