Vreemd probleem met ir touchscreen

Pagina: 1
Acties:

• tiemichel
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09-2024
Deze week een elo touch 15 inch touchscreen aangeschaft deze werkt met een infrarood voorzetraam.
De touchscreen doet het niet lekker ,verhaal halen bij verkoper heeft geen zin onkent alles.
De touchscreen doet het goed maar met het voorzetrraam ervoor doen sommige delen van het scherm niks meer op de touch .
heb alles nagekeken op losse verbindingen ,

het gekke is datzelf al doe ik het nog zo voorzichtig als het frame er op komt is die compleet de weg kwijt .
als ik het frame vervolgens er weer afpak doet die nog steeds vreemd na een tijdje begint die weer normaal te functioneren.

zie foto voor meer duidelijkheid

http://aycu26.webshots.co...001365284005420674_rs.jpg

• tiemichel
update

na lang zoeken zie ik nu dat de flatcable kapot is bij de connector deze is 16 aderig
bij het probren te repareren heb ik nu ook de ZIF connector kapotgemaakt

iemand enig idee als deze materialen los te verkrijgen zijn?

Verwijderd

Een FDD/IDE kabel als donor gebruiken?

• evilBunny
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-07 14:01

evilBunny

*thump*

topic kan beter onder de EL verdergaan maar um iets meer info over welke maat die flatcable is en wat voor'n type zif is wel handig, maar neem bijna aan dat het een folie flatcable is of niet, foto'tje kan praktisch zijn.

• tiemichel
Flatcable is een 16 aderige 0,5 flatcable die in een zif zit die afneembaar is van de printplaat

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07 15:00
tiemichel schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 18:25:
Flatcable is een 16 aderige 0,5 flatcable die in een zif zit die afneembaar is van de printplaat
Foto zou helepen...

A Soldiers manual and a pair of boots.

Pagina: 1