Toon posts:

Postal 2 hapert, maar goede framerate

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem ik heb vandaag weer postal 2 gevonden en nu wou ik eht weer gaan spelen. Dus ik installeren alles gaat goed gepatchd. Alleen dan komt het probleem: hoezeer ik ok met de instellingen speel het scherm blijft haperen terwijl ik wel een hooge framrate heb.

Mijn specs zijn:
AmdX24000+ overklokt
Asus X1950PRo overklokt
2gb ram.
Xp home sp2

Nou is mijn vraag waaraan ligt dit en hoe kan ik dit oplossen want van de postal site wordt ik ook niet wijzer.

Verwijderd

Ik weet dat het raar klinkt, maar probeer het spel eens op 1 core te spelen.
Dus via ctrl-alt-del het process van postal opzoeken (waarschijnlijk postal2.exe), rechtsklikken , Set affinity, en dan CPU 1 (of 0) uitvinken. Ik heb zelf met vrij oude spellen dat dualcore niet helemaal lekker loopt. Onder andere met GTA:SA , TRON2 en Hitman Contracts. Het uitschakelen van 1 core voor dat process heeft bij mij altijd het probleem van schokkerige graphics , in combinatie met een framerate van boven de 75, opgelost.

Afbeeldingslocatie: http://brian.morningmusume.nl/procaf.GIF

Verwijderd

Topicstarter
Ok dat heb ik gedaan lleen nu runt hij heel sloom maar wel goed alleen sloom. Dus is er en amnier om dit te fixen?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Titelfix.

Verder: Heb je al nieuwe/andere drivers geprobeerd, heb je al gedefragmenteerd, en zijn er al updates voor het spel die jij nog niet hebt?

Verwijderd

Topicstarter
Gelukt doormiddel vna de safe mode en dan joystick support uit te schakelen?? nieuwste update instleren en terwijl je in eht selectie schermpje van safemode zit al affinity instellen. Dan zou hij eht gewoon moeten doen. Bedankt voor eht op weg helpen:)

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik had -precies hetzelde probleem- met postal 2, stel windows in op compatibility mode > windows 2000 en het gaat als een trein !!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem met Postal 2
Mijn Specs zijn :

AmdX2 4400+
• GeForce 7950 GX2
• 3GB DDR Ram.
• Xp Pro NL SP2

Nu zei BigBadKip
Bigbadkip schreef op maandag 10 december 2007 @ 20:20:
Ik had -precies hetzelde probleem- met postal 2, stel windows in op compatibility mode > windows 2000 en het gaat als een trein !!
Maarja dat werkt bij mij niet. Postal draait dan nog steeds vaag...
Dat met die affininiteit veranderen werkt wel, alleen vind het zeer irritant dat ik mijn menu de hele niet zie als ik Postal2 opstart. Als ik postal2 in 800x600res. laat opstarten dan zie ik het wel en kan ik uitvoeren wat Not3pad zei.
Is er geen manier om Postal2.exe op te laten starten met een soort van batch file geschreven om 1 CPU uit te zetten, zodat je niet iedere keer terug hoeft naar windows en CTRL+ALT+DEL->Processen->postal2.exe->affininiteit instellen hoeft te doen?
Pagina: 1