Toon posts:

KLeine laptops? Welke?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zag laatst een libresso van toshiba en dat is echt zo'n klein laptopje...
Zeer mooi alleen ze worden niet gemaakt. Weet iemand welk merk nog wel zulke kleine laptops maakt?

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 09:58
Ja, die Libretto's waren leuk,
volgens mij heeft Fuijitsu/Siemens ook dat soort laptopjes.

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

SONY!!! Neem een sony man!!! Echt super mooi!!!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 11:27

MeNTaL_TO

The future is not set

De kleinste sony viao lijkt me wel leuk
128 MB
8 GB hd
700 Mhz crusoe
webcam ingebouwd

4995...dat is wat minder.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:53
psies.. een crusoe is genoeg.

ik heb een celeron533. zon oude dus... en je raad het al.. die heeft een ventilator op de cooler zitten. een pokkeherrie maakt dat ding voor een laptopje hoor!

ik ben dus ook op zoek nar info of ik er zon nieuwe celeron in kan poten. en dan zonder fan [een 633 ofzow]

is die crusoe trouwens heel toevallig ook socket 370? ja toch? misschien is dat wat voor mij dan. hij maakt echt meer kabaal dan mijn computer-kast. en het is niet fijn als je met zon constant gezoem in een college zit.

Verwijderd

JA neem een vaio, heb ik ook.

Een pcg-c1x (p 266mmx, 64mb en 4.3 gig etc etc.) destijds voor 1600 dollar ui UA meegenomen.. nog steeds errug blij mee

Vooral het x-wide beeldscherm is ideaal

Verwijderd

Topicstarter
WOW, inderdaad die Sony is wreed!!!!!!

http://www.sonystyle.com/sonystyle/4621/7018/7933/7251.default.html#

http://www.sonystyle.com/flashmovie_popup.spec.L2ZsYXNobW92aWVzL2MxX2luZGV4LnN3Zg==.html

Alleen waarmee kan ik zo'n crusoe processor vergelijken? Met wat voor een Pentium komt de crusoe 600Mhz overeen?

Verwijderd

Topicstarter
offtopic:
vaag deze post staat nog met de volgende datum in de lijst: woensdag 14 februari 2001 14:29

Terwijl ik 5 uur later toch echt een post heb gedaan
Pagina: 1