Ik wil een beamer kopen voor kerst voor in het tuinhuis te hangen (thuisbioscoop idee)...
Ik heb er momenteel 2 op het oog. Beiden 720P. Één LCD en één DLP. Één met 24p support en één zonder.
Het gaat om de volgende twee:
- Acer PH530
- Sony VPL-AW10
Het gaat om een budget van <800 euro, maar wel een must is de HDMI aansluiting en 720p (minimaal ondersteunde) output.
Zowel beide beamers krijgen positieve consumenten reviews her en der. De Sony heeft dus de 24p ondersteuning, maar gebruikt LCD, waardoor het onderscheiden van afzonderlijke pixels een feit is. De acer heeft '15p', maar maakt gebruik van DLP technologie, dus waarbij pixels niet / nauwelijks te onderscheiden zijn.
Welke keus moet ik maken? En waarom?
Overigens zijn andere suggesties ook welkom...
Edit: een van de weinige reviews van de sony (hier)
Ik heb er momenteel 2 op het oog. Beiden 720P. Één LCD en één DLP. Één met 24p support en één zonder.
Het gaat om de volgende twee:
- Acer PH530
- Sony VPL-AW10
Het gaat om een budget van <800 euro, maar wel een must is de HDMI aansluiting en 720p (minimaal ondersteunde) output.
Zowel beide beamers krijgen positieve consumenten reviews her en der. De Sony heeft dus de 24p ondersteuning, maar gebruikt LCD, waardoor het onderscheiden van afzonderlijke pixels een feit is. De acer heeft '15p', maar maakt gebruik van DLP technologie, dus waarbij pixels niet / nauwelijks te onderscheiden zijn.
Welke keus moet ik maken? En waarom?
Overigens zijn andere suggesties ook welkom...
Edit: een van de weinige reviews van de sony (hier)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2007 21:17 ]